Jump to content
Posted
comment_1434700

hallo,

ik wil beginnen met een gang wars, ik weet hoe het moet ik heb alleen nog problemen met die coördinaten ^_^

ik weet nou nog steeds niet goed wat de Max X, Max Y, Min X en Min Y zijn, volgens mij is de Max X in het vierkant rechts-onderin, Max Y rechts-bovenin, Min X links-onderin en Min Y links-bovenin.

kan iemand even zeggen of het klopt want als ik de Min X en de Min Y van de ene Gang Zone verbind met de Max X en Max Y van de andere Gangzone, hoort de andere gangzone (volgens mijn techniek XD) aan de linkerkant van de eerste Gangzone te komen, maar hij komt eronder:S

als iemand dit wel goed weet wil diegene dat dan even zeggen,

heel erg bedankt

Featured Replies

  • Author
comment_1435301
Even een plannetje getekend:

21bhbs.png

Minimum X en Y zijn in de linkeronderhoek, maximum X en Y in de rechterbovenhoek.

huh?

maar de linker-bovenhoek en de rechter-onderhoek moeten dan toch ook wat zijn:S

  • Author
comment_1435340

maar als je dus Army1 en Army2 heb en army 1 staat er al, dan moet je de Max XY van Army 2 hetzelfde maken als de Min XY van Army 1, dan hoort army 2 toch links van Army 1 te staan???, bij mij staat ie eronder:?

Edited by Morph1

  • Author
comment_1435377
Kijk, ga naar je bureaublad of in Paint en teken een rechthoek met je muis, Dan snap je meteen wat ik bedoel.

PC's zijn slim genoeg om de zijden van een rechthoek te berekenen mits de stelling van Pythagoras.

oke, daar snap ik dus nix van XD, maar als je bijvoorbeeld Army heb:

Army = GangZoneCreate(2645.927, -2724.066, 2790.435, -2345.083);

en Army2:

Army2 = GangZoneCreate(2505.222, -2708.275, 2645.927, -2337.187);

wat moet je dan in Army2 veranderen om hem precies tegen Army aan te krijgen zonder naadje of overlapping???

(codes gemaakt met X-treme vehicle plotter)

Edited by Morph1

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.