Geplaatst: 7 augustus 200915 jaren comment_1438253 Door Ryder. Dit kan je weten in het filmpje: the introduction
Geplaatst: 7 augustus 200915 jaren comment_1438268 Niet dat ik je niet geloof hoor, maar weet je dit echt zeker want waarom staat er dan niks van in WikiGta, in The Introduction worden Beverly Johnson en Ralph Pendelbury vermoord[/font] maar Brian?
Geplaatst: 7 augustus 200915 jaren comment_1438280 Niet dat ik je niet geloof hoor, maar weet je dit echt zekerwant waarom staat er dan niks van in WikiGta, in The Introduction worden Beverly Johnson en Ralph Pendelbury vermoord[/font] maar Brian? Ryder ZEGT tegen smoke dat hij het gedaan had.
Geplaatst: 7 augustus 200915 jaren comment_1438284 Niet dat ik je niet geloof hoor, maar weet je dit echt zekerwant waarom staat er dan niks van in WikiGta, in The Introduction worden Beverly Johnson en Ralph Pendelbury vermoord[/font] maar Brian? Ryder ZEGT tegen smoke dat hij het gedaan had. Dan mogen ze dat is aanpassen , zeker dat ze ook niet over iets anders bezigzijn?
wiz zou brian vermoord hebben????