Jump to content
Geplaatst:
comment_1437088

Hoi (;

is het mogelijk een nieuwe (betere) processor in m'n laptop te plaatsen?

ik zou namelijk GTA IV wat hoger willen spelen (;

ik heb nu een Intel Pentium Dual-Core 2.0 Ghz, dat kan GTA IV aan op middele settings en zonder schaduwen.

Welke processor heb ik nodig om op hogere instellingen smooth te kunnen spelen?

En kan je je processor vervangen in je laptop?

Waar is het aangeraden IN BELGIE om dat te doen?

De grafische kaart : ik vind dat ie voldoet : ATI Radeon HD 4570 512 mb, dus deze moet niet vervangen worden ^_^

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1450809
Niet iedereen is zo fanatiek als jou Limbolander. Ik ben waarschijnlijk dan ook de enige ter wereld met een Black Edition CPU die op stock speeds draait. :7

Gewoon doen ;) goed informeren via internet en aan de slag :) weten wat de veilige zone is en daar mee beginnen :)

Geplaatst:
comment_1452006

Ik weet best wel hoe het allemaal in elkaar steekt, alleen het is voor mij niet nodig. Voor wat ik op mijn PC doe is overclocken niet nodig. Die paar FPS die je ermee opschiet is voor mij niet te moeite waard om een nieuwe koeler te kopen en om hem op te krikken. Al mijn games lopen heel goed dus geef me 1 reden waarom ik zou moeten OC'en? ^_^

Geplaatst:
comment_1452454

Ik leef niet voor de buitenwereld, maar gewoon voor mezelf. Als ik zo nodig de snelste processor zou willen hebben had ik natuurlijk geen Phenom II genomen, maar doorgespaart voor een i7 Extreme. :7 Misschien dat ik nog wel ergens een koeler vandaag ga plukken, en dan de snelheid opvoer naar 3.4 ofzo. Maar daar moet ik nog eens heel goed over nadenken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.