Jump to content
Geplaatst:
comment_1437107

Dave Mustaine de zanger en gitarist van Megadeth kan Metallica's bloed wel drinken omdat hij in 1983 uit de band is gezet en er is altijd een strijd geweest tussen Megadeth en Metallica. De megadeth fans haten Metallica en andersom. Nu is mijn vraag: welke band jullie beter vinden? Ik vind de muziek van megadeth wel goed maar ik kies Metallica omdat ik ze toch beter vind.

Bewerkt: door StannieB12

Megadeth of Metallica 16 leden hebben gestemd

1. 1. Welke band vinden jullie beter?

• Megadeth
      2
    • Metallica
      14

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1437114

nou,megadeth ken ik niet maar mettalica vind ik echt het slechte wat er in de geschiedenis heeft bestaan dus ik kies megadeth want sslechter dan mettalica kan niet vind ik :{

Geplaatst:
comment_1437125

Ik vond het nogal close bij mekaar liggen,

maar ik heb uiteindelijk gekozen voor Metallica.

(Misschien meerdere groepen of wil je echt

alleen weten over deze 2 groepen?)

Geplaatst:
comment_1437150
Ik vond het nogal close bij mekaar liggen,

maar ik heb uiteindelijk gekozen voor Metallica.

(Misschien meerdere groepen of wil je echt

alleen weten over deze 2 groepen?)

Same.

Er is wel degelijk goeie muziek van Megadeth, maar ze kunnen gewoon niet tippn aan Metallica.

Geplaatst:
comment_1437154

Ik vind dat beide bands wel goede nummers hebben, maar ik ben van beide bands in ieder geval geen hardcore fan of iets dergelijks.

En @ the dudes die niet weten waar ze over praten: post gewoon niet als je óf deze muziek niet kan waarderen óf niet eens weet wat voor bands het zijn. :7

Geplaatst:
comment_1437246
En @ the dudes die niet weten waar ze over praten: post gewoon niet als je óf deze muziek niet kan waarderen óf niet eens weet wat voor bands het zijn. :7

Inderdaad, ik kan ook wel in 2 van de 3 muziek topics posten dat ik het niks vind, maar daar heeft niemand wat aan natuurlijk.

Ik ken eigenlijk de hele band Megadeth niet. Alleen de naam al, mega dood. Metallica is gewoon goed, blijft vet en rocken nog steeds. Metallica roest niet. 8)

Geplaatst:
comment_1437275

Inderdaad, ik kan ook wel in 2 van de 3 muziek topics posten dat ik het niks vind, maar daar heeft niemand wat aan natuurlijk.

Ik ken eigenlijk de hele band Megadeth niet. Alleen de naam al, mega dood. Metallica is gewoon goed, blijft vet en rocken nog steeds. Metallica roest niet. 8)

Dood in het Engels is Death niet Deth, Megadeth heeft geen vertaling :7 .

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1437401

Dood in het Engels is Death niet Deth, Megadeth heeft geen vertaling :7 .

Het is net als Metallica alleen zit daar het woord Metal in, de muziekgenre van de band.

Geplaatst:
comment_1437825

Makkelijke keuze: Metallica. Ik ken Megadeth niet zo heel goed, al was het eerste bekende nummer van hun nieuwe album (dat er volgens mij aankomt) wel goed. Voor de rest ken ik alleen maar Peace Sells (van GTA VC). Van Metallica heb ik 4 cd's, allemaal uit de jaren '90. Ik begrijp niet waarom veel Metallicafans daar zo'n hekel aan hebben. Of ik begrijp het wel, vergeleken met wat voor muziek ze in de jaren '80 hadden.

Maar ik ben geen groot fan van Metallica.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.