Jump to content
Geplaatst:
comment_1437107

Dave Mustaine de zanger en gitarist van Megadeth kan Metallica's bloed wel drinken omdat hij in 1983 uit de band is gezet en er is altijd een strijd geweest tussen Megadeth en Metallica. De megadeth fans haten Metallica en andersom. Nu is mijn vraag: welke band jullie beter vinden? Ik vind de muziek van megadeth wel goed maar ik kies Metallica omdat ik ze toch beter vind.

Bewerkt: door StannieB12

Megadeth of Metallica 16 leden hebben gestemd

1. 1. Welke band vinden jullie beter?

• Megadeth
      2
    • Metallica
      14

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1438009
Makkelijke keuze: Metallica. Ik ken Megadeth niet zo heel goed, al was het eerste bekende nummer van hun nieuwe album (dat er volgens mij aankomt) wel goed. Voor de rest ken ik alleen maar Peace Sells (van GTA VC). Van Metallica heb ik 4 cd's, allemaal uit de jaren '90. Ik begrijp niet waarom veel Metallicafans daar zo'n hekel aan hebben. Of ik begrijp het wel, vergeleken met wat voor muziek ze in de jaren '80 hadden.

Maar ik ben geen groot fan van Metallica.

Denk dat jij bedoelt dat veel mensen Metallica fans de CD (St.Anger) Bijvoorbeeld niet zo goed vinden als de CD's van 20 jaar terug .
Geplaatst:
comment_1438020
Geen van beide. :t Allebei fucked up muziek.
Je hebt gelijk :tu:

Hou dan gewoon je kop.

Eerlijk gezegd heb ik heb ik nog nooit van Megadeth gehoord, Metallica luister ik af en toe nog wel 's na (ben geen hardcore fan, ik hou meer van Hardrock/Rock en Power Metal dan van Trash Metal :))

Net even wat naar geluisterd, kies toch maar voor Metallica!

Geplaatst:
comment_1438022
Makkelijke keuze: Metallica. Ik ken Megadeth niet zo heel goed, al was het eerste bekende nummer van hun nieuwe album (dat er volgens mij aankomt) wel goed. Voor de rest ken ik alleen maar Peace Sells (van GTA VC). Van Metallica heb ik 4 cd's, allemaal uit de jaren '90. Ik begrijp niet waarom veel Metallicafans daar zo'n hekel aan hebben. Of ik begrijp het wel, vergeleken met wat voor muziek ze in de jaren '80 hadden.

Denk dat jij bedoelt dat veel mensen Metallica fans de CD (St.Anger) Bijvoorbeeld niet zo goed vinden als de CD's van 20 jaar terug .

Bij mij geldt dat in ieder geval niet. Ik vind hun nieuwe nummers beter dan de oude.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1438122

Bij mij geldt dat in ieder geval niet. Ik vind hun nieuwe nummers beter dan de oude.

Ik niet maar dat wil nog niet zeggen dat de oude nummers zuigen.

Geplaatst:
comment_1438160

Ook, maar the Black Album, Load en ReLoad werden ook niet echt met gejuich ontvangen, of wel soms?

Geplaatst:
comment_1438203

Ook, maar the Black Album, Load en ReLoad werden ook niet echt met gejuich ontvangen, of wel soms?

Fuel viel bij mij wel in de smaak, maar ben ook niet helemaal 100% :puh: , je hebt wel gelijk, maar St.anger word toch beschouwd als de slechtste .
Geplaatst:
  • Auteur
comment_1441052

Fuel viel bij mij wel in de smaak, maar ben ook niet helemaal 100% :puh: , je hebt wel gelijk, maar St.anger word toch beschouwd als de slechtste .

Misschien komt dat omdat Metallica toen een dieptepunt had. Ik dacht dat Re-Load het slechtste album was?!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.