June 3, 200521 yr hey ik heb 5 MTA servers draaien ma nu als ik met een groep de spel spelen.. dan zijn er geen andere mensen en maar een beperkt aantal autos!!! :huh: DAT IS SUPER SAAI :blink: kan iemand helpen die weet hoe je de stad met interne game personen en autos bij kan ztten en zo!! Groetjess Ailo
June 3, 200521 yr Author DE WAT??? :huh: ik snap ut niet wat bedoel je ermee? please kan iemand anders helpen??? :rolleyes: Edited June 3, 200521 yr by nemo
June 3, 200521 yr DE WAT??? :huh: ik snap ut niet wat bedoel je ermee?please kan iemand anders helpen??? :rolleyes: Dat je beter Single Player kan spelen in plaats van de Multi Player. Als je het toch niet leuk vind..
June 3, 200521 yr Author Waarom moet ik nou weer een taal cursus Nederlands? :angry: slaat nergens op maargoed bij mijn andere pc zegt MTA dit: > Unable to connect: Suspected trainer usage. terwijl ik alles al geprobeert heb! hoe kan dat? Edited June 3, 200521 yr by nemo
June 3, 200521 yr Sluit programma's zoals MSN af. Als een programma wat draait woorden zoals cheat gebruikt sluit MTA al af.
June 3, 200521 yr Author ow oke.. maar er is verder geen programma of dergelijke die meer mensen en zo in gta zelf zet want als je online speelt is er niet veel te vinden,, kaal en al.. het word veel leuker met vanalles erin
June 3, 200521 yr Sluit programma's zoals MSN af.Als een programma wat draait woorden zoals cheat gebruikt sluit MTA al af. klopt nie helemaal want als ik mta ga spelen hebk ik msn ook aan staan alleen wordt ie wat langzamer
June 3, 200521 yr klopt nie helemaal want als ik mta ga spelen hebk ik msn ook aan staan alleen wordt ie wat langzamer Meestal heeft het ook gewoon te maken met internetbrowsers, IE of Firefox. Dan zit je op een bepaalde site waar toevallig het woordje 'cheat' of 'hack' in staan.
June 4, 200521 yr Misschien mag dit niet. Of gebruik de cracked client. Dan krijg je geen Suspected trainer usage errors. Kan je dus wel cheaten.
June 6, 200521 yr Author okay dank jullie wel.. maar waar kan ik het downloaden die gekraakte versie? groetjes :rolleyes: Edited June 6, 200521 yr by nemo
June 6, 200521 yr Cracked client is bedoeld om te cheaten en dat mag dus niet. Als ze daar achter komen wordt je zo van de server gebanned.
June 6, 200521 yr Cracked client is bedoeld om te cheaten en dat mag dus niet.Als ze daar achter komen wordt je zo van de server gebanned. Een cracked client is illegaal, en niet officieel gemaakt door developers. Kortom.. Wares.
hey ik heb 5 MTA servers draaien ma nu als ik met een groep de spel spelen..
dan zijn er geen andere mensen en maar een beperkt aantal autos!!! :huh:
DAT IS SUPER SAAI :blink: kan iemand helpen die weet hoe je de stad met interne game personen en autos bij kan ztten en zo!!
Groetjess
Ailo