Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

VICE CITY VOLLER MAKEN + LEUKER <-HELP

hey ik heb 5 MTA servers draaien ma nu als ik met een groep de spel spelen..

dan zijn er geen andere mensen en maar een beperkt aantal autos!!! :huh:

DAT IS SUPER SAAI :blink: kan iemand helpen die weet hoe je de stad met interne game personen en autos bij kan ztten en zo!!

Groetjess

Ailo

Featured Replies

Dat wordt cheating e.d.

En die mannetjes lopen dan niet sync.

  • Author

DE WAT??? :huh: ik snap ut niet wat bedoel je ermee?

please kan iemand anders helpen??? :rolleyes:

Edited by nemo

Neem ff een taalcursus nederlands.

En je kan geen auto's e.d. bijvoegen

DE WAT??? :huh: ik snap ut niet wat bedoel je ermee?

please kan iemand anders helpen??? :rolleyes:

Dat je beter Single Player kan spelen in plaats van de Multi Player. Als je het toch niet leuk vind..

  • Author

Waarom moet ik nou weer een taal cursus Nederlands? :angry: slaat nergens op maargoed

bij mijn andere pc zegt MTA dit: > Unable to connect: Suspected trainer usage.

terwijl ik alles al geprobeert heb! hoe kan dat?

Edited by nemo

  • Author

ow oke.. maar er is verder geen programma of dergelijke die meer mensen en zo in gta zelf zet want als je online speelt is er niet veel te vinden,, kaal en al.. het word veel leuker met vanalles erin

Sluit programma's zoals MSN af.

Als een programma wat draait woorden zoals cheat gebruikt sluit MTA al af.

klopt nie helemaal want als ik mta ga spelen hebk ik msn ook aan staan alleen wordt ie wat langzamer

klopt nie helemaal want als ik mta ga spelen hebk ik msn ook aan staan alleen wordt ie wat langzamer

Meestal heeft het ook gewoon te maken met internetbrowsers, IE of Firefox. Dan zit je op een bepaalde site waar toevallig het woordje 'cheat' of 'hack' in staan.

Misschien mag dit niet.

Of gebruik de cracked client.

Dan krijg je geen Suspected trainer usage errors.

Kan je dus wel cheaten.

  • Author

okay dank jullie wel.. maar waar kan ik het downloaden die gekraakte versie?

groetjes :rolleyes:

Edited by nemo

Is het niet verboden om het over illegale software te hebben?

Cracked client is bedoeld om te cheaten en dat mag dus niet.

Als ze daar achter komen wordt je zo van de server gebanned.

Cracked client is bedoeld om te cheaten en dat mag dus niet.

Als ze daar achter komen wordt je zo van de server gebanned.

Een cracked client is illegaal, en niet officieel gemaakt door developers. Kortom.. Wares.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.