Geplaatst: 3 juni 200519 jaren comment_148976 Ik wou mijn mp3-speler in mijn USB ding doen, maar hij gaf aan dat het niet goed werkte! Ik naar apparaatbeheer, en gekeken. De naam in Apparaatbeheer: Onbekend Apparaat En dit bij Aparaatstatus: Er zijn geen stuurprogramma's voor dit apparaat geïnstalleerd. Klik op Probleem oplossen om de probleemoplosser te starten, als u problemen hebt met dit apparaat. Hij komt ook uit het buitenland. (china) Maar eerst deed hij het wel en nu niet meer! <_< Kan iemand me helpen? Alvast bedankt..
Geplaatst: 4 juni 200519 jaren comment_149179 wat zit je nouw op mij te zeiken dan?Ennuh welk type MP3 speler heb je dan zoek ik wel even voor je op google Ik zit op je te zeiken omdat je berichten geeft zonder informatie. Of topics met vragen zijn al opgelost en dan post jij nog even. Kraay heeft toch al een link voor Badman. Dan hoef jij dat niet meer te doen. <_<
Geplaatst: 4 juni 200519 jaren comment_149225 Hou het een beetje rustig Allebij Is het al gelukt badman? Anders moet je is naar de site gaan van je merk mp3 speler. Soms staan daar ook drivers.
Geplaatst: 4 juni 200519 jaren Auteur comment_149280 Exabyte bij die link van kraay snap ik niet zoveel van. Dus nog niet helemaal.
Ik wou mijn mp3-speler in mijn USB ding doen, maar hij gaf aan dat het niet goed werkte!
Ik naar apparaatbeheer, en gekeken.
De naam in Apparaatbeheer: Onbekend Apparaat
En dit bij Aparaatstatus:
Er zijn geen stuurprogramma's voor dit apparaat geïnstalleerd.
Klik op Probleem oplossen om de probleemoplosser te starten, als u problemen hebt met dit apparaat.
Hij komt ook uit het buitenland. (china)
Maar eerst deed hij het wel en nu niet meer! <_<
Kan iemand me helpen?
Alvast bedankt..