Geplaatst: 7 augustus 200915 jaren comment_1438539 de topic voor mensen die Gta iv na hebben gemaakt zoals niko belic etc. hier een paar voorbeelden. (als zon topic al bestaat kun je dit er wel bij plaatsen) Bewerkt: 7 augustus 200915 jaren door onbekendeIV
Geplaatst: 7 augustus 200915 jaren comment_1438545 Van die schutter uit die Joegoslavische-oorlog-films was wel wat speculatie dat Niko op hem was gebaseerd wat wel logisch leek voor mij, maar toch .
Geplaatst: 8 augustus 200915 jaren comment_1439179 ID had die film ook al een keer eerder gezien voor GTA IV en ik dacht dus meteen weer aan die film. die film ging toch over een neergestort vliegtuig op vijandelijk grondgebied? dan blijft 1 van de piloten leven en die word steeds achterna gezeten door Niko belic oftewel Vladimir Mashkov film was: behind enemy lines Bewerkt: 8 augustus 200915 jaren door gtafreak321
Geplaatst: 8 augustus 200915 jaren comment_1439181 denk ook dat dit hem is,trouwens dat jasje die hij aan heeft kan je volgens mij ook halen bij de russian store,precies het zelfde logo aan de voorkant.
Geplaatst: 8 augustus 200915 jaren comment_1439333 Die 'Pokerface' op de bovenste foto kan je trouwens perfect op Niko's kop plakken .
Geplaatst: 8 augustus 200915 jaren comment_1439608 Hmm nu ik die foto's beter zie denk ik echt dat hij d'r op gebaseerd is maar of dat de bedoeling is weten we niet
Geplaatst: 8 augustus 200915 jaren comment_1439657 daar zijn vele geruchten over, maar persoonlijk denk ik het niet hoor. Puur toeval.
Geplaatst: 8 augustus 200915 jaren comment_1439678 ID had die film ook al een keer eerder gezien voor GTA IV en ik dacht dus meteen weer aan die film.die film ging toch over een neergestort vliegtuig op vijandelijk grondgebied? dan blijft 1 van de piloten leven en die word steeds achterna gezeten door Niko belic oftewel Vladimir Mashkov film was: behind enemy lines Als je het bekijkt. Bij de oorlog wordt niko als ik het goed heb veraden. Darko is de dader en overkomt niks hij gaat naar liberty city, niko ook en niko zoakt hem ook en wilt hem ook vermoorden. Dit kan je haast geen toeval meer noemen..
Geplaatst: 9 augustus 200915 jaren comment_1439821 ID had die film ook al een keer eerder gezien voor GTA IV en ik dacht dus meteen weer aan die film.die film ging toch over een neergestort vliegtuig op vijandelijk grondgebied? dan blijft 1 van de piloten leven en die word steeds achterna gezeten door Niko belic oftewel Vladimir Mashkov film was: behind enemy lines Als je het bekijkt. Bij de oorlog wordt niko als ik het goed heb veraden. Darko is de dader en overkomt niks hij gaat naar liberty city, niko ook en niko zoakt hem ook en wilt hem ook vermoorden. Dit kan je haast geen toeval meer noemen.. Darko gaat niet naar Liberty City, Dat is Florian Cravic/ Bernie Crane
Geplaatst: 9 augustus 200915 jaren comment_1439873 ID had die film ook al een keer eerder gezien voor GTA IV en ik dacht dus meteen weer aan die film.die film ging toch over een neergestort vliegtuig op vijandelijk grondgebied? dan blijft 1 van de piloten leven en die word steeds achterna gezeten door Niko belic oftewel Vladimir Mashkov film was: behind enemy lines Als je het bekijkt. Bij de oorlog wordt niko als ik het goed heb veraden. Darko is de dader en overkomt niks hij gaat naar liberty city, niko ook en niko zoakt hem ook en wilt hem ook vermoorden. Dit kan je haast geen toeval meer noemen.. Darko gaat niet naar Liberty City, Dat is Florian Cravic/ Bernie Crane Ja, maar Niko jaagt er nog altijd op , alleen vind hij na een tijd dat hij de verkeerde heeft en moet hij achter de andere aan.[/font]
Geplaatst: 9 augustus 200915 jaren comment_1440705 ID had die film ook al een keer eerder gezien voor GTA IV en ik dacht dus meteen weer aan die film.die film ging toch over een neergestort vliegtuig op vijandelijk grondgebied? dan blijft 1 van de piloten leven en die word steeds achterna gezeten door Niko belic oftewel Vladimir Mashkov film was: behind enemy lines Als je het bekijkt. Bij de oorlog wordt niko als ik het goed heb veraden. Darko is de dader en overkomt niks hij gaat naar liberty city, niko ook en niko zoakt hem ook en wilt hem ook vermoorden. Dit kan je haast geen toeval meer noemen.. Darko gaat niet naar Liberty City, Dat is Florian Cravic/ Bernie Crane Ja, maar Niko jaagt er nog altijd op , alleen vind hij na een tijd dat hij de verkeerde heeft en moet hij achter de andere aan.[/font] ja en dat is dimmitrie niet ?
Geplaatst: 9 augustus 200915 jaren comment_1440709 ja en dat is dimmitrie niet ? Darko Bravic jongen.
Geplaatst: 9 augustus 200915 jaren comment_1440736 ja en dat is dimmitrie niet ? Darko Bravic jongen. Brevic .
de topic voor mensen die Gta iv na hebben gemaakt zoals niko belic etc.
hier een paar voorbeelden.
(als zon topic al bestaat kun je dit er wel bij plaatsen)
Bewerkt: door onbekendeIV