Geplaatst: 8 augustus 200915 jaren comment_1438744 V1 (NIET GEMAAKT DOOR MIJ!!!!!!!!!!!!!!!!) V2: WEL GEMAAKT DOOR MIJ!!!
Geplaatst: 8 augustus 200915 jaren comment_1438755 Ik neem aan dat die rode spetters bloedspetters moeten voorstellen. Ik vind de kleur rood te licht. Als je het echt op bloed wilde laten lijken, had je een donkerde rood moeten kiezen. Volgens mij heb je niet het PSD. bestandje gebruikt van versie 1, want de bloedspetters gaan over de tekst heen waardoor de tekst moeilijker te lezen wordt.
Geplaatst: 8 augustus 200915 jaren Auteur comment_1438763 Ik neem aan dat die rode spetters bloedspetters moeten voorstellen. Ik vind de kleur rood te licht. Als je het echt op bloed wilde laten lijken, had je een donkerde rood moeten kiezen. Volgens mij heb je niet het PSD. bestandje gebruikt van versie 1, want de bloedspetters gaan over de tekst heen waardoor de tekst moeilijker te lezen wordt. Ja , want dat eerste is ook niet van mij , en pyrofoob had het niet meer dusja .. Toch bedankt voor je rate!ç
Geplaatst: 8 augustus 200915 jaren comment_1439204 Ik denk dat je er toch meer had kunnen uithalen dan er alleen een extra brush er op te zetten. Idd, je bloedspetters iets donkerder maken en dan mocht het over de tekst komen, proberen het wat te verlichten dmv de gom. 6.5/10
Geplaatst: 9 augustus 200915 jaren Auteur comment_1439827 Ik denk dat je er toch meer had kunnen uithalen dan er alleen een extra brush er op te zetten. Idd, je bloedspetters iets donkerder maken en dan mocht het over de tekst komen, proberen het wat te verlichten dmv de gom. 6.5/10 Ik heb het net wat duisterder gemaakt?
Geplaatst: 9 augustus 200915 jaren comment_1439920 Ik denk dat je er toch meer had kunnen uithalen dan er alleen een extra brush er op te zetten. Idd, je bloedspetters iets donkerder maken en dan mocht het over de tekst komen, proberen het wat te verlichten dmv de gom. 6.5/10 Ik heb het net wat duisterder gemaakt? ow ik dacht dat dat door die brush kwam, bij sommige brushes verlicht/verdonkert het ook de omgeving.
Geplaatst: 10 augustus 200915 jaren comment_1441408 het is goed pyrofoob heeft een mooie clan maar ik ben blij met LKZ:d
V1 (NIET GEMAAKT DOOR MIJ!!!!!!!!!!!!!!!!)
V2: WEL GEMAAKT DOOR MIJ!!!