August 8, 200916 yr soms als ik san andreas op pc speel in ik wil met een geweer richten dan draait heel hetspel rond maar alleen maar als ik richt ik gebriuk geen mods
August 8, 200916 yr soms als ik san andreas op pc speel in ik wil met een geweer richten dan draait heel hetspel rond maar alleen maar als ik richt ik gebriuk geen mods Meer details? Is een beetje onduidelijk voor mij
August 8, 200916 yr soms als ik san andreas op pc speel in ik wil met een geweer richten dan draait heel hetspel rond maar alleen maar als ik richt ik gebriuk geen mods Hoi boostboy! Heb je toevallig een gamepad of joystick op je PC aangesloten. Dit zou het probleem kunnen veroorzaken. Ontkoppel dan de desbetreffende joystick of gamepad of beweeg er een beetje mee. Dit zou het probleem kunnen oplossen. Als je geen gamepad of joystick hebt aangesloten kan je eens proberen om het bestandje gta_sa.set uit je User Files te verwijderen (maak eerst een backup, dan moet je als het niet werkt niet alles opnieuw instellen) of SA eens herinstalleren. Je savegames blijven bewaard.
August 9, 200916 yr Author soms als ik san andreas op pc speel in ik wil met een geweer richten dan draait heel hetspel rond maar alleen maar als ik richt ik gebriuk geen mods Hoi boostboy! Heb je toevallig een gamepad of joystick op je PC aangesloten. Dit zou het probleem kunnen veroorzaken. Ontkoppel dan de desbetreffende joystick of gamepad of beweeg er een beetje mee. Dit zou het probleem kunnen oplossen. Als je geen gamepad of joystick hebt aangesloten kan je eens proberen om het bestandje gta_sa.set uit je User Files te verwijderen (maak eerst een backup, dan moet je als het niet werkt niet alles opnieuw instellen) of SA eens herinstalleren. Je savegames blijven bewaard. dit heb ik gisteren gedaan ik speel met een doodgewoone muis maar het beeld draait nog steeds rond alleesn maar als ik wil richten op iets begint het
August 9, 200916 yr Als je geen gamepad of joystick hebt aangesloten kan je eens proberen om het bestandje gta_sa.set uit je User Files te verwijderen (maak eerst een backup, dan moet je als het niet werkt niet alles opnieuw instellen) of SA eens herinstalleren. Je savegames blijven bewaard. gta_sa.set wordt opnieuw aangemaakt als je het spel opstart. Maar je kan zoals Velaro heeft gezegt, gta_sa.set verwijderen Geen backup maken, in het bestandje staan alleen je instellingen. gta_sa.set wordt opnieuw aangemaakt als je het spel opstart.
August 9, 200916 yr Als je geen gamepad of joystick hebt aangesloten kan je eens proberen om het bestandje gta_sa.set uit je User Files te verwijderen (maak eerst een backup, dan moet je als het niet werkt niet alles opnieuw instellen) of SA eens herinstalleren. Je savegames blijven bewaard. gta_sa.set wordt opnieuw aangemaakt als je het spel opstart. Maar je kan zoals Velaro heeft gezegt, gta_sa.set verwijderen Geen backup maken, in het bestandje staan alleen je instellingen. gta_sa.set wordt opnieuw aangemaakt als je het spel opstart. Edited August 9, 200916 yr by siwes
soms als ik san andreas op pc speel in ik wil met een geweer richten dan draait heel hetspel rond
maar alleen maar als ik richt
ik gebriuk geen mods