Geplaatst: 9 augustus 200915 jaren comment_1440055 Kan iemand mij nu eindelijk eens duidelijkheid geven over hoe je je map moet 'editen' in MTA DM en niet in MTA RACE !
Geplaatst: 17 augustus 200915 jaren Auteur comment_1450666 Klik op Map Editor, en dan volg je de tutorial. In MTA:DM staat er Map Editor Tutorial, en als ik daar op klik gebeurt er niets.
Geplaatst: 18 augustus 200915 jaren comment_1450963 Klik op Map Editor, en dan volg je de tutorial. In MTA:DM staat er Map Editor Tutorial, en als ik daar op klik gebeurt er niets. Wacht gewoon even, over een paar dagen word de nieuwe MTA: SA 1.0 gerealsed, daar zit die map editor in
Geplaatst: 18 augustus 200915 jaren comment_1451057 ik heb een probleem als ik in de map editor werk. Elke keer als ik van Camera mode naar cursor mode ga met de "F"-knop, begint mijn beeld automatisch te stijgen en achteruit te gaan. En het gaat alsmaar verder tot ik niets meer van de map zie. Kan iemand mij zeggen wat het probleem is en hoe ik het moet oplossen.
Geplaatst: 18 augustus 200915 jaren comment_1451206 ik heb een probleem als ik in de map editor werk.Elke keer als ik van Camera mode naar cursor mode ga met de "F"-knop, begint mijn beeld automatisch te stijgen en achteruit te gaan. En het gaat alsmaar verder tot ik niets meer van de map zie. Kan iemand mij zeggen wat het probleem is en hoe ik het moet oplossen. Heb je de nighlty build zelf gemaakt, of die kant-en klaare gebruikt? Bewerkt: 18 augustus 200915 jaren door CoolieJoolie
Geplaatst: 19 augustus 200915 jaren comment_1452235 ik heb een probleem als ik in de map editor werk.Elke keer als ik van Camera mode naar cursor mode ga met de "F"-knop, begint mijn beeld automatisch te stijgen en achteruit te gaan. En het gaat alsmaar verder tot ik niets meer van de map zie. Kan iemand mij zeggen wat het probleem is en hoe ik het moet oplossen. Heb je de nighlty build zelf gemaakt, of die kant-en klaare gebruikt? gwn van het internet gehaald wrm?
Geplaatst: 19 augustus 200915 jaren comment_1452247 ik heb een probleem als ik in de map editor werk.Elke keer als ik van Camera mode naar cursor mode ga met de "F"-knop, begint mijn beeld automatisch te stijgen en achteruit te gaan. En het gaat alsmaar verder tot ik niets meer van de map zie. Kan iemand mij zeggen wat het probleem is en hoe ik het moet oplossen. Heb je de nighlty build zelf gemaakt, of die kant-en klaare gebruikt? gwn van het internet gehaald wrm? Ik vraag heb je de nighlty build zelf gemaakt, of heb je die kant-en klaare van mij gebruikt, natuurlijk heb je het van internet gehaald.
Geplaatst: 19 augustus 200915 jaren comment_1452248 ik heb een probleem als ik in de map editor werk.Elke keer als ik van Camera mode naar cursor mode ga met de "F"-knop, begint mijn beeld automatisch te stijgen en achteruit te gaan. En het gaat alsmaar verder tot ik niets meer van de map zie. Kan iemand mij zeggen wat het probleem is en hoe ik het moet oplossen. Heb je de nighlty build zelf gemaakt, of die kant-en klaare gebruikt? gwn van het internet gehaald wrm? Ik vraag heb je de nighlty build zelf gemaakt, of heb je die kant-en klaare van mij gebruikt, natuurlijk heb je het van internet gehaald. ik heb hem van http://nightly.mtasa.com Bewerkt: 19 augustus 200915 jaren door Tomato
Geplaatst: 20 augustus 200915 jaren comment_1453255 ik heb een probleem als ik in de map editor werk.Elke keer als ik van Camera mode naar cursor mode ga met de "F"-knop, begint mijn beeld automatisch te stijgen en achteruit te gaan. En het gaat alsmaar verder tot ik niets meer van de map zie. Kan iemand mij zeggen wat het probleem is en hoe ik het moet oplossen. Heb je de nighlty build zelf gemaakt, of die kant-en klaare gebruikt? gwn van het internet gehaald wrm? Ik vraag heb je de nighlty build zelf gemaakt, of heb je die kant-en klaare van mij gebruikt, natuurlijk heb je het van internet gehaald. ik heb hem van http://nightly.mtasa.com Probeer eens een hele nieuwe nighlty build op te zetten, misschien is dit probleem in de nieuwste wel weg.
Geplaatst: 22 augustus 200915 jaren comment_1456190 Probeer eens een hele nieuwe nighlty build op te zetten, misschien is dit probleem in de nieuwste wel weg. Nee ik heb nu de nbieuwste geinstaleerd en het probleem blijft Wat nu?
Geplaatst: 22 augustus 200915 jaren comment_1456241 Probeer eens een hele nieuwe nighlty build op te zetten, misschien is dit probleem in de nieuwste wel weg. Nee ik heb nu de nbieuwste geinstaleerd en het probleem blijft Wat nu? Vreemd... Heb je de laatste drivers, directx?
Geplaatst: 26 augustus 200915 jaren comment_1461209 Probeer eens een hele nieuwe nighlty build op te zetten, misschien is dit probleem in de nieuwste wel weg. Nee ik heb nu de nbieuwste geinstaleerd en het probleem blijft Wat nu? Vreemd... Heb je de laatste drivers, directx? Yep
Geplaatst: 26 augustus 200915 jaren comment_1461435 Probeer eens een hele nieuwe nighlty build op te zetten, misschien is dit probleem in de nieuwste wel weg. Nee ik heb nu de nbieuwste geinstaleerd en het probleem blijft Wat nu? Vreemd... Heb je de laatste drivers, directx? Yep Probeer eens die nightly build te verwijderen, en MTA1.0 te installeren. Daarin zit ook die map editor.
Kan iemand mij nu eindelijk eens duidelijkheid geven over hoe je je map moet 'editen' in MTA DM en niet in MTA RACE !