Geplaatst: 9 augustus 200915 jaren comment_1440141 hallo ik zou graag mijn ps3 aan een pc monitor hangen maar het lukt mij niet . ik heb een hdmi naar dvi converter en dan heb ik daar een dvi naar vga converter aangehangen maar het werkt niet kan iemand mij helpen??
Geplaatst: 9 augustus 200915 jaren comment_1440168 hallo ik zou graag mijn ps3 aan een pc monitor hangen maar het lukt mij niet .ik heb een hdmi naar dvi converter en dan heb ik daar een dvi naar vga converter aangehangen maar het werkt niet kan iemand mij helpen?? Je krijgt geen beeld omdat DVI digitaal is en VGA analoog. Met deze kabel moet het lukken. Die is daar namelijk speciaal voor gemaakt.
Geplaatst: 9 augustus 200915 jaren Auteur comment_1440688 hallo ik zou graag mijn ps3 aan een pc monitor hangen maar het lukt mij niet .ik heb een hdmi naar dvi converter en dan heb ik daar een dvi naar vga converter aangehangen maar het werkt niet kan iemand mij helpen?? Je krijgt geen beeld omdat DVI digitaal is en VGA analoog. Met deze kabel moet het lukken. Die is daar namelijk speciaal voor gemaakt. Pff die kabel is duur is er niet iets goedkoper?
Geplaatst: 9 augustus 200915 jaren comment_1440701 Nee, want het digitale signaal moet omgezet worden naar analoog en zo'n apparaat ertussen kost de nodige centen. Veel goedkoepr spul zal je niet vinden, eerder duurder.
Geplaatst: 9 augustus 200915 jaren comment_1440776 Sowieso is VGA niet echt hoge kwaliteit, DVI is stukken beter, waarschijnlijk is het het dan geeneens waard om met je ps3 op je monitor te gaan spelen..
Geplaatst: 10 augustus 200915 jaren comment_1441010 Sowieso is VGA niet echt hoge kwaliteit, DVI is stukken beter, waarschijnlijk is het het dan geeneens waard om met je ps3 op je monitor te gaan spelen.. Uhm, leg eens uit wat je als eindgebruiker ervan merkt
Geplaatst: 10 augustus 200915 jaren comment_1441272 Sowieso is VGA niet echt hoge kwaliteit, DVI is stukken beter, waarschijnlijk is het het dan geeneens waard om met je ps3 op je monitor te gaan spelen.. Uhm, leg eens uit wat je als eindgebruiker ervan merkt Ligt er aan hoe graphicsgeil je bent
Geplaatst: 10 augustus 200915 jaren comment_1441294 En vergeet ook niet je aan/uit knop ingedrukt te houden als je de PS3 aanzet. Deze zal dan automatisch het juiste output signaal zoeken.
Geplaatst: 10 augustus 200915 jaren comment_1441454 Sowieso is VGA niet echt hoge kwaliteit, DVI is stukken beter, waarschijnlijk is het het dan geeneens waard om met je ps3 op je monitor te gaan spelen.. Ik weet niet of het zo veel beter is hoor, ik kan mijn scherm overigens alleen via VGA aansluiten. BV_1993
Geplaatst: 10 augustus 200915 jaren comment_1441853 hallo ik zou graag mijn ps3 aan een pc monitor hangen maar het lukt mij niet .ik heb een hdmi naar dvi converter en dan heb ik daar een dvi naar vga converter aangehangen maar het werkt niet kan iemand mij helpen?? Tjeeminee. :') Wat een omweg. Het kan komen dat je door die 2 converters iets hebt verprutst
hallo ik zou graag mijn ps3 aan een pc monitor hangen maar het lukt mij niet .
ik heb een hdmi naar dvi converter en dan heb ik daar een dvi naar vga converter aangehangen maar het werkt niet
kan iemand mij helpen??