Geplaatst: 4 juni 200519 jaren comment_149151 Heys, dit gaat niet over gta maja doen hier mensen aan Pc modding Neon lichtjes doen mooie case neon wire's ect als je daar aan doet zeg ons wat je hebt en het beste zou zijn een foto van je pc (ik denk zelf er ook aan te doen maar moet eerste w8e tot we verhuizen)
Geplaatst: 4 juni 200519 jaren comment_149162 Moved naar Computer Talk. Ik doe het zelf niet, maar zou het best willen, ja. Al lijkt het me wel moeilijk ..
Geplaatst: 4 juni 200519 jaren comment_149166 Ik heb mijn kast gespoten [zwart metallic met goud]. Aan de zijkant heb ik gaatjes geboord, want binnenin heb ik 2 neonstaafjes die overigens ook nog eens op geluid kunnen bewegen. Heb geen foto..
Geplaatst: 4 juni 200519 jaren comment_149170 Mijn PC is zilver en er zit een roode lichtgeven cirkel aan de voorkan en ik heb een glazen wand en op de bodem van me PC staat een neon balkje Dat rondje met die Z is bij mij zilfer en geefd rood licht!
Geplaatst: 4 juni 200519 jaren Auteur comment_149190 nice ik krijg binnekort ook een nieuwe case lol hiers een foto FOTO case btw: T@rget welke site heb je die vandaag gekocht? Bewerkt: 4 juni 200519 jaren door mewhywhy
Geplaatst: 4 juni 200519 jaren comment_149198 kijk zo ziet mijn PC ERUIT :lovesign: :love: *klik* *klik* *klik* wat vinden julie van mijn PC B) ze zijn een beetje bewerkt wegens veeeeeeeeeeel rommel :lol: over een paar weken zet ik hem op de bereau ik heb ne nieuwe dus had ik hem ff in de lievin op de tafel geparkeerd Bewerkt: 4 juni 200519 jaren door bjorn13
Geplaatst: 4 juni 200519 jaren comment_149209 Hij lijkt veel op mijne :lol: alleen heb ik geen neon voor op me kast
Geplaatst: 4 juni 200519 jaren comment_149222 Netjes. Ik wil binnenkort me oude pc gaan over zetten in een nieuwe case. Maar moet eerst even geld hebben.
Geplaatst: 4 juni 200519 jaren comment_149223 ik doe niet aan casemodden....tis leuk voor als je veel naar LAN-party's gaat.
Geplaatst: 4 juni 200519 jaren Auteur comment_149226 kijk zo ziet mijn PC ERUIT :lovesign: :love: *klik* *klik* *klik* wat vinden julie van mijn PC B) ze zijn een beetje bewerkt wegens veeeeeeeeeeel rommel :lol: over een paar weken zet ik hem op de bereau ik heb ne nieuwe dus had ik hem ff in de lievin op de tafel geparkeerd vette pc maar het beeldsherm is totaal flop
Geplaatst: 4 juni 200519 jaren comment_149228 kijk zo ziet mijn PC ERUIT :lovesign: :love: *klik* *klik* *klik* wat vinden julie van mijn PC B) ze zijn een beetje bewerkt wegens veeeeeeeeeeel rommel :lol: over een paar weken zet ik hem op de bereau ik heb ne nieuwe dus had ik hem ff in de lievin op de tafel geparkeerd vette pc maar het beeldsherm is totaal flop het gat hier niet om schermen aftekeuren maaar om pc modden ps mijn scherm is heel goed hoor
Geplaatst: 4 juni 200519 jaren Auteur comment_149595 kijk zo ziet mijn PC ERUIT :lovesign: :love: *klik* *klik* *klik* wat vinden julie van mijn PC B) ze zijn een beetje bewerkt wegens veeeeeeeeeeel rommel :lol: over een paar weken zet ik hem op de bereau ik heb ne nieuwe dus had ik hem ff in de lievin op de tafel geparkeerd vette pc maar het beeldsherm is totaal flop het gat hier niet om schermen aftekeuren maaar om pc modden ps mijn scherm is heel goed hoor hummz sorry hoor maar ja staat zo grappig hehe zo vette pc en een beeldbuis sherm al aan flat gedacht? :o (no offend)
Geplaatst: 4 juni 200519 jaren comment_149637 hummz sorry hoor maar ja staat zo grappig hehe zo vette pc en een beeldbuis sherm al aan flat gedacht? :o (no offend) nou ik vind zon dikke grote doos scherm wel mooi zon plat past niet bij zon PC maarja ieder zijn eigen mening hé ontopic :ph34r:
Geplaatst: 4 juni 200519 jaren Auteur comment_149649 hummz sorry hoor maar ja staat zo grappig hehe zo vette pc en een beeldbuis sherm al aan flat gedacht? :o (no offend) nou ik vind zon dikke grote doos scherm wel mooi zon plat past niet bij zon PC maarja ieder zijn eigen mening hé ontopic :ph34r: agree iedereen zijn eige meninge
Geplaatst: 5 juni 200519 jaren comment_149699 Ik doe ook niet aan casemodden. Ik zou het iig. wel willen.Maar snap er niet veel van.
Geplaatst: 5 juni 200519 jaren comment_149731 Ja ik doe daar ook aan. Ik heb lichten in me pc. Hier een foto: Niet de beste kwalitiet maar goed. Ik krijg binnenkort ook een blauwe+rode balk in me kast. Afbeelding_001_1_ Bewerkt: 5 juni 200519 jaren door BeatboxGamer
Heys,
dit gaat niet over gta maja
doen hier mensen aan Pc modding Neon lichtjes doen mooie
case neon wire's ect
als je daar aan doet zeg ons wat je hebt en het beste zou zijn een foto van je pc
(ik denk zelf er ook aan te doen maar moet eerste w8e tot we verhuizen)