Ik heb een paar vraagjes over de Telemeter van Telenet. Ik heb Expressnet en ik vroeg me af of het waar is dat als ik 's nachts download, dat dit dan maar half telt op m'n Telemeter(download/uploadmeter ). Ik vond hier echt niks duidelijk over op internet, dus vraag ik het hier even. Ook vraag ik me af of het waar is dat als je over de 1 mb/per seconde download, dat de Telemeter dan niet kan volgen.
Alvast bedankt.
Groetjes,
MP.
Edit: Aha, het eerste heb ik al gevonden!
Wat is nachtsurfen?
Nachtsurfen betekent dat het verkeer, dat je gebruikt tussen 12 uur 's nachts en 10 uur 's morgens, slechts voor de helft meetelt. Als je tussen deze uren bijvoorbeeld 2 MB verzendt- of ontvangt, zal deze slechts voor 1 MB gemeten worden op de Telemeter.
Hallo jongens.
Ik heb een paar vraagjes over de Telemeter van Telenet. Ik heb Expressnet en ik vroeg me af of het waar is dat als ik 's nachts download, dat dit dan maar half telt op m'n Telemeter(download/uploadmeter
). Ik vond hier echt niks duidelijk over op internet, dus vraag ik het hier even. Ook vraag ik me af of het waar is dat als je over de 1 mb/per seconde download, dat de Telemeter dan niet kan volgen.
Alvast bedankt.
Groetjes,
MP.
Edit: Aha, het eerste heb ik al gevonden!
Bewerkt: door MegaPilot