- Reacties 62
- Bezichtigingen 4.7k
- Created
- Laatste reactie
Top Posters In This Topic
-
Arjen 24 posts
-
metallicaman 17 posts
-
fa_leuk_en_lollig 5 posts
-
gta-krc-lover 5 posts
Featured Replies
Recent actief 0
- Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
om t beginne zal ik maar ff zegge dat ik absoluut geen (...) snap van mods en dergelijke en programmeren leer ik nog wel, maar ik heb dus een vraag over de gedownloade mods van auto's.
Als ik ze eenmaal heb gedownload, zorg ik er in ieder geval voor dat ze in mijn vice city map staan, maar in die algemene map moet ik dus ieder gedownload bestand (bestaande uit een readme die ik sowieso al had, een particle bestand o.i.d. dat ik ook al had en nog een bitmap met een afbeelding van een auto en nog een paar andere bestanden) , die moet ik dus allemaal installere in die mappen. Ik weet totaal niet wat nou waar moet en welke bestanden ik alvast weg kan mieteren. (zoals die readme) Is het trouwens nodig om het bestand 'alleen lezen' te maken?
HELP!!!!!!! :unsure:
Voorbeeld:
Batmobile, bestaande uit een zipfile met de volgende bestanden:
-Batmobile.jpg
-deluxo.dff
-deluxo.txd
-particle.cfg
-readme.txt
De meeste kan ik met kladblok openen, maar echt veel heb ik er niet aan, en sommige kan ik wel openen maar is absoluut onleesbaar (rare tekens), heb ik daar dan weer een soort van hexeditor voor nodig(waar ik ook de ballen verstand van heb)
Ik zou het erg op prijs stellen als jullie antwoord konden geven op mijn (ietwat lange) vraag.