Beagle Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 (bewerkt) BabyUFO Info-De UFO is vekrijgbaar in Rood, groen en blauw.-Heeft een nieuw (zelfgemaakt) UFO-ish geluid.Download-Komt later. Bewerkt: 10 augustus 2009 door Beagle Reageren
GTA Haas Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 Wooow, heel mooi gemaakt man. Echt, en dat geluid wat je erbij krijgt is ook heel erg mooi. 10/10. Nice man. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 Het geluid is echt gaaf , toffe mod maar waarom noemt het nu BabyUFO? Reageren
Puma Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 Grappig dingetje. Fix het geluid nog even (er zit een soort van 'tikje' in) en plaats de thrusters binnen in het gevaarte, zodat je ze niet ziet. Verder zou je er nog landingspootjes op kunnen maken, die inklappen zoals bij de originele Hydra, en misschien een spoiler als extraatje? Ik bedoel zoiets: Niet als promotie bedoeld voor m'n eigen mods, maar om 't even te laten zien . Verder ziet het er goed uit, leuk om te zien dat je wat meer begint te releasen ! Reageren
peppie132 Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 goed gemaakt man maar heb je dit in sketchup of 3ds max gemaakt?? Reageren
Beagle Geplaatst: 10 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 (bewerkt) @Hierboven: 3DS Max, what else. @Puma: Het duurde me al 3 dagen voordat ik de moed bij een had geraapt om het te releasen, dus ik weet niet of ik de luiheid kan overwinnen en zo'n plaatje in elkaar kan flansen. Vast wel @Hearv94: Eh op m'n kladblok had ik "PocketUFO" op geschreven met de beschrijving dat het een compact dingetje moest worden, maar uiteindelijk is het dat niet geworden. Dus ik heb er maar Baby voor geplakt Verder, bedankt allemaal, zal kijken wat ik nog kan verbeteren ! Bewerkt: 11 augustus 2009 door Beagle Reageren
coolnniek9 Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 Zeer mooi gemaakt, al hou ik er niet van als me SA onrealistisch is, maar dit is wel lachen! Reageren
Sketch Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 Hij lijkt me echt vet, alleen heb ik san andreas niet voor de pc. Het geluid erbij is echt goed gedaan. Ziet er goed uit. Reageren
Timske Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 Leuk, misschien pootjes eronder die uitklappen en intrekken Reageren
Mythbuster Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 Ziet er heel goed uit, de glans is heel goed gelukt. Zoals al gezegd is had je de thrusters beter in de UFO kunnen verwerken. Ook het geluid klinkt erg goed, alleen die tik erin als hij zichzelf herhaald kan best wel irritant worden denk ik. Ik denk dat het vliegen ietwat raar is, aangezien hij in de video nog steeds vliegt alsof hij vleugels heeft, hij lijkt misschien iets te beweeglijk qua barrel rolls doen enzo, kan je misschien aanpassen door turnmass in de handling te verhogen. Op het model heb ik niets aan te merken, behalve dat je misschien inderdaad pootjes eronder kan zetten. KUTGW Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 Vindt hem echt tof, hoor. 10 / 10 Reageren
Bayside Geplaatst: 16 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2009 Mooi Echt op alle vlakken beter dan de UFO mod die ik nu al heb.. -Vervangt die hydra, waardoor het geen waardeloos ding is -Mooier -Geen helikoptergeluid Reageren
petter20 Geplaatst: 3 maart 2010 Rapport Geplaatst: 3 maart 2010 misschien nog uitlaatjes want je ziet de vlammen van de hydra nog zitten maar ze komen uit niets ze hangen er een paar centimeter achter. dus of de vlammen weghalen of uitlaatjes. maar voor de rest perfect! Reageren
Rickyboy30 Geplaatst: 3 maart 2010 Rapport Geplaatst: 3 maart 2010 misschien nog uitlaatjes want je ziet de vlammen van de hydra nog zitten maar ze komen uit niets ze hangen er een paar centimeter achter. dus of de vlammen weghalen of uitlaatjes. maar voor de rest perfect! Waarom bump je een topic van een eeuw oud ? Ach, ik ben geen admin... ik zeg het alleen maar Reageren
wannes12 Geplaatst: 8 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2010 Mooi gemaakt maar waarom heb je er niet voor gezord dat de raketten die de ufo aandrijven naar boven staan gericht als je opstijgt en naar voor als je bent aan het vliegen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.