Jump to content
Geplaatst:
comment_1441471

Wat vinden jullie van Piercings?

Ik heb gaatjes in mijn oren en heb er van die ringen in.

Maar over paar weken heb ik een wenkbrauw piercing en nog 2 gaatjes + kin piercing :tu:

Bewerkt: door Phoenyxar

• Reacties 110
  • Bezichtigingen 15k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1441638

Ik wil wel een stretch, weet niet of het hetzelfde wordt genoemd in Nederland.

Zo een oorbel die je oor 'open trekt'. Maar wel geen grote, 7mm ongeveer, dan kan 'ie nog terug dichtgroeien.

Voor de rest vind ik piercings meestal niet mooi.

Enkel oorbellen, maar dan ook niet allemaal.

Geplaatst:
comment_1441676

Nee, ik vind het niks. Zoiezo niet, nergens. Ook niet in de mond, jullie zeggen wel dat het lekkerder zoent. Maar persoonlijk lijkt het me nou niet alles met een stuk ijzer spelen. Maar idd, piercings in geslachtsdelen is helemaal niks :puh: .

Geplaatst:
comment_1442864

Haha, sommige vrouwen hebben zelfs een piercing tussen hun benen op dat plekje. En bij een vrouw is het gewoon lekker tongen als ze een tongpiercing heeft. Daarbij vind ik een navelpiercing en een piercing in de oren ook gewoon sexy. :)

Geplaatst:
comment_1443464

Ik vind piercings ook niet mooi. Je hebt een lichaam gekregen en je wordt er echt niet beter of mooier op door zo een ijzer ding of wat dan ook in je lichaam te steken. Ik snap eigenlijk niet wat er mooi of leuk aan is. Dezelfde mening met Tattoo's.

Geplaatst:
comment_1443465

Ik vind piercings afgrijslijk, omdat het zo door je huid heen moet. Alleen die gedachten al dat er een metaal ding door je huid gaat omdat het ''mooi'' staat geeft mij al koude rillingen. Ik vind het ook een beetje asociaal, maarja, dat is is mijn mening. Ik vind het asociaal omdat ik eigenlijk alleenmaar van die wannabegangsters het zie dragen, en wannabegangster zijn asociaal. Maar een piercing voor mij? Nee hoor, dat zit er niet in.

Bewerkt: door FireFighter

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.