Geplaatst: 10 augustus 200915 jaren comment_1441489 hee die mensen zo als jullie weten ben ik gek van piraten en schepen! heb ik nouw een game gevonden Buccaneer The Pursuit of Infamy wat je multieplayer kan spelen maar er zijn geen servers dus wie heeft het spel nog leggen en wilt is spelen? ik maak wel server aan PB mij of voeg me toe op xfire blokzeil1
Geplaatst: 12 augustus 200915 jaren comment_1443357 hee die mensen zo als jullie weten ben ik gek van piraten en schepen! heb ik nouw een game gevonden Buccaneer The Pursuit of Infamy wat je multieplayer kan spelen maar er zijn geen servers dus wie heeft het spel nog leggen en wilt is spelen? ik maak wel server aan PB mij of voeg me toe op xfire blokzeil1 Het spel lijkt teveel op total rome !
Geplaatst: 12 augustus 200915 jaren Auteur comment_1443862 hee die mensen zo als jullie weten ben ik gek van piraten en schepen! heb ik nouw een game gevonden Buccaneer The Pursuit of Infamy wat je multieplayer kan spelen maar er zijn geen servers dus wie heeft het spel nog leggen en wilt is spelen? ik maak wel server aan PB mij of voeg me toe op xfire blokzeil1 Het spel lijkt teveel op total rome ! total rome lol? total rome is legers aanvoeren :S en dit gaat over schepen?
hee die mensen
zo als jullie weten ben ik gek van piraten en schepen!
heb ik nouw een game gevonden Buccaneer The Pursuit of Infamy wat je multieplayer kan spelen
maar er zijn geen servers
dus wie heeft het spel nog leggen en wilt is spelen?
ik maak wel server aan
PB mij of voeg me toe op xfire blokzeil1