Geplaatst: 11 augustus 200915 jaren comment_1442078 [iNC] ClanTags Deze include kan je als extratje gebruiken Info ----------- Deze include geeft automatisch aan wie jij dat wil een ClanTag! Deze kan je ook weer verwijderen! voor dit script voeg je #include <Crushers_ClanTagInc> toe boven aan je script! de functies SetClanTagText(text[]) AddClanTag() RemoveClanTag() SetClanTagText Deze lijn voeg je toe aan OnGameModeInit() bijv, SetClanTagText("hoi");. de tekens '[' en ']' komen automatisch! AddClanTag Als je aan een speler/admin een ClanTag wilt geven bijv, @ login command / OnPlayerSpawn if (AdminLevel[playerid] >= 1) { AddClanTag(playerid); } bij Rcon admins komt het automatisch! RemoveClanTag Als je van een ClanTag geven speler de ClanTag weer wilt verwijderen. kan gebruikt worden met Multi-param voor commands. Download ----------- Eigenservers 24/7: bestand: rarbestand: incbestand: txt(met IE komt ie in je browser) Ander servers: PastebinSolidfiles .rarRapidShare .inc Bewerkt: 11 augustus 200915 jaren door Crusher!!
Geplaatst: 11 augustus 200915 jaren comment_1442093 Mooi idee. Ik krijg alleen deze errors met de .inc G:\Server B\pawno\include\Crushers_ClanTagInc.inc(48) : error 029: invalid expression, assumed zero G:\Server B\pawno\include\Crushers_ClanTagInc.inc(48) : error 001: expected token: ";", but found "return" G:\Server B\pawno\include\Crushers_ClanTagInc.inc(52) : error 001: expected token: ";", but found "if" G:\Server B\pawno\include\Crushers_ClanTagInc.inc(52) : error 001: expected token: ";", but found "}" G:\Server B\pawno\include\Crushers_ClanTagInc.inc(53) : error 001: expected token: ";", but found "}" G:\Server B\pawno\include\Crushers_ClanTagInc.inc(54) : error 001: expected token: ";", but found "return" Dus de included bevat een paar foutjes. kun je die oplossen, want het lijkt me heel handig voor mijn roleplay server.
Geplaatst: 11 augustus 200915 jaren comment_1442283 Dat is inderdaad handig als je die foutjes even gaat oplossen Crusher. Maar, om jouw niet te lang te laten wachten mosweg, kan je deze ook zelf wel recht trekken G:\Server B\pawno\include\Crushers_ClanTagInc.inc(48) : error 029: invalid expression, assumed zero = 2 keer ;; of )) G:\Server B\pawno\include\Crushers_ClanTagInc.inc(48) : error 001: expected token: ";" = Op de vorige regel, of een stukje eerder een ; vergeten. Die kan je daar zelf neerzetten Verder wel leuk gedaan, alleen heeft je include een van hier tot Tokio een slechte indentitatie En alhoewel ik het niet ervan niet helemaal snap, is het toch wel een leuk idee Alleen heb ik wat aan te merken op dit: AddClanTag()RemoveClanTag() Daar hoord volgens mij nog playerid tussen, omdat ik dit vond in je Include: stock AddClanTag(playerid)
Geplaatst: 12 augustus 200915 jaren Auteur comment_1443979 huh lolz Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase Daar hoord volgens mij nog playerid tussen, omdat ik dit vond in je Include: stock AddClanTag(playerid) niet als je het gebruikt bij multi-param AddClanTag(GiveID) Bewerkt: 15 augustus 200915 jaren door Crusher!!
Geplaatst: 12 augustus 200915 jaren comment_1444117 Ik gebruikte hem ook iets anders, /createtag [text] = maak een tag en sla opin .txt /settag = Set de tag voor je naam uit de .txt
Geplaatst: 12 augustus 200915 jaren comment_1444346 Sorry voor de dubbel-post Ik heb mijn text-tag af. Hij werkt erg handig en hij doet het allemaal in-game: if(strcmp(cmd, "/createtag", true) == 0) { dini_Create(PTAG); format(string,sizeof(string),"%s",cmdtext[11]); dini_Set(PTAG,"[TAG]", string); return 1; } if(strcmp(cmd, "/settag", true) == 0) { if(T[playerid] == 0){ new clantag[64]; strcat(clantag, dini_Get(PTAG, "[TAG]")); format(string,sizeof(string),"[%s]%s",clantag,playername); SetPlayerName(playerid,string); T[playerid] = 1;} else { return 1; } return 1; } if(strcmp(cmd, "/deletetetag", true) == 0) { dini_Remove(PTAG); return 1; } en als extra bij login: if(strcmp(cmd, "/login", true) == 0) { if(dini_Exists(PTAG)) { new clantag[64]; strcat(clantag, dini_Get(PTAG, "[TAG]")); format(string,sizeof(string),"[%s]%s",clantag,playername); SetPlayerName(playerid,string); } return 1; } Zo, nu heb ik hetzelfde alleen dat kun je zelf een tag maken erg handig als er opeens een gang word opgericht. Bewerkt: 12 augustus 200915 jaren door mosweg
Geplaatst: 15 augustus 200915 jaren Auteur comment_1447979 ik zal je niet afzijken maar: als ik een v2 wil vraag ik het wel deal? EDIT: mosweg ooit van deze func gehoord het voorkomt dubbelposts Bewerkt: 15 augustus 200915 jaren door Crusher!!
[iNC] ClanTags
Deze include kan je als extratje gebruiken
Info
-----------
Deze include geeft automatisch aan wie jij dat wil een ClanTag!
Deze kan je ook weer verwijderen!
voor dit script voeg je
toe boven aan je script!
de functies
SetClanTagText
Deze lijn voeg je toe aan OnGameModeInit()
bijv, SetClanTagText("hoi");.
de tekens '[' en ']' komen automatisch!
AddClanTag
Als je aan een speler/admin een ClanTag wilt geven
bijv,
bij Rcon admins komt het automatisch!
RemoveClanTag
Als je van een ClanTag geven speler de ClanTag weer wilt verwijderen.
kan gebruikt worden met Multi-param voor commands.
Download
-----------
Eigenservers 24/7:
bestand: rarbestand: inc
bestand: txt(met IE komt ie in je browser)
Ander servers:
PastebinSolidfiles .rar
RapidShare .inc
Bewerkt: door Crusher!!