Jump to content
Geplaatst:
comment_1442078

[iNC] ClanTags



Deze include kan je als extratje gebruiken

Info

-----------

Deze include geeft automatisch aan wie jij dat wil een ClanTag!

Deze kan je ook weer verwijderen!

voor dit script voeg je

#include <Crushers_ClanTagInc>

toe boven aan je script!

de functies

SetClanTagText(text[])
AddClanTag()
RemoveClanTag()

SetClanTagText

Deze lijn voeg je toe aan OnGameModeInit()

bijv, SetClanTagText("hoi");.

de tekens '[' en ']' komen automatisch!

AddClanTag

Als je aan een speler/admin een ClanTag wilt geven

bijv,

@ login command / OnPlayerSpawn
if (AdminLevel[playerid] >= 1)
{
AddClanTag(playerid);
}

bij Rcon admins komt het automatisch!

RemoveClanTag

Als je van een ClanTag geven speler de ClanTag weer wilt verwijderen.

kan gebruikt worden met Multi-param voor commands.

Download

-----------

Eigenservers 24/7:


bestand: rar
bestand: inc
bestand: txt(met IE komt ie in je browser)

Ander servers:


Pastebin
Solidfiles .rar
RapidShare .inc

Bewerkt: door Crusher!!

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1442093

Mooi idee.

Ik krijg alleen deze errors met de .inc

G:\Server B\pawno\include\Crushers_ClanTagInc.inc(48) : error 029: invalid expression, assumed zero

G:\Server B\pawno\include\Crushers_ClanTagInc.inc(48) : error 001: expected token: ";", but found "return"

G:\Server B\pawno\include\Crushers_ClanTagInc.inc(52) : error 001: expected token: ";", but found "if"

G:\Server B\pawno\include\Crushers_ClanTagInc.inc(52) : error 001: expected token: ";", but found "}"

G:\Server B\pawno\include\Crushers_ClanTagInc.inc(53) : error 001: expected token: ";", but found "}"

G:\Server B\pawno\include\Crushers_ClanTagInc.inc(54) : error 001: expected token: ";", but found "return"

Dus de included bevat een paar foutjes. kun je die oplossen, want het lijkt me heel handig voor mijn roleplay server.

Geplaatst:
comment_1442283

Dat is inderdaad handig als je die foutjes even gaat oplossen Crusher. Maar, om jouw niet te lang te laten wachten mosweg, kan je deze ook zelf wel recht trekken :)

G:\Server B\pawno\include\Crushers_ClanTagInc.inc(48) : error 029: invalid expression, assumed zero = 2 keer ;; of ))

G:\Server B\pawno\include\Crushers_ClanTagInc.inc(48) : error 001: expected token: ";" = Op de vorige regel, of een stukje eerder een ; vergeten. Die kan je daar zelf neerzetten ;)

Verder wel leuk gedaan, alleen heeft je include een van hier tot Tokio een slechte indentitatie :(

En alhoewel ik het niet ervan niet helemaal snap, is het toch wel een leuk idee ;)

Alleen heb ik wat aan te merken op dit:

AddClanTag()

RemoveClanTag()

Daar hoord volgens mij nog playerid tussen, omdat ik dit vond in je Include:

stock AddClanTag(playerid)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1443979

huh lolz

Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
Daar hoord volgens mij nog playerid tussen, omdat ik dit vond in je Include:

stock AddClanTag(playerid)

niet als je het gebruikt bij multi-param ;)

AddClanTag(GiveID)

Bewerkt: door Crusher!!

Geplaatst:
comment_1444346

Sorry voor de dubbel-post

Ik heb mijn text-tag af.

Hij werkt erg handig en hij doet het allemaal in-game:

	if(strcmp(cmd, "/createtag", true) == 0)
{
dini_Create(PTAG);
format(string,sizeof(string),"%s",cmdtext[11]);
dini_Set(PTAG,"[TAG]", string);
return 1;
}
if(strcmp(cmd, "/settag", true) == 0)
{
if(T[playerid] == 0){
new clantag[64];
strcat(clantag, dini_Get(PTAG, "[TAG]"));
format(string,sizeof(string),"[%s]%s",clantag,playername);
SetPlayerName(playerid,string);
T[playerid] = 1;} else { return 1; }
return 1;
}
if(strcmp(cmd, "/deletetetag", true) == 0)
{
dini_Remove(PTAG);
return 1;
}

en als extra bij login:

if(strcmp(cmd, "/login", true) == 0)
{
if(dini_Exists(PTAG))
{
new clantag[64];
strcat(clantag, dini_Get(PTAG, "[TAG]"));
format(string,sizeof(string),"[%s]%s",clantag,playername);
SetPlayerName(playerid,string);
}
return 1;
}

Zo, nu heb ik hetzelfde alleen dat kun je zelf een tag maken erg handig als er opeens een gang word opgericht.

Bewerkt: door mosweg

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.