Jump to content

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1442191

Hey,

Er bestaat niet zoiets zoals een Mod Maker. Mods moet je zelf maken of je download er één. Mods kan je vinden in de GTAGames Download Database en GTAGarage.com. Meestal staat er als je mods download een readme bij waarmee in staat hoe je de mod moet installeren.

Je kan ook zelf mods maken. Hierbij kan je gebruik maken van de programmalijst en de vele tutorials waarmee je al aardig op weg kan komen met het modden.

Succes!

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1442206

Hey Bedankt.

Bedankt voor je hulp.

:D :D :D :D :D :D :D

De eerste reactie die opgelost is.

Ik weet nog steeds niet waar je .asi files in GTA SA moet zetten.

Bewerkt: door Fujitsu-Siemens-Amilo-2009

Geplaatst:
comment_1442279

Waarom las je de Readme die erbij zat niet even?

4.Download and install ASI Loader.

http://www.gtatools.com/filedb/action.php?...=file&id=19

(If ASI Loader has already been installed, ignore this process.)

5.Copy osprey.asi to \(San Andreas root).

Je moet dus eerst de ASI Loader downloaden en installeren als je deze nog niet hebt, en dan de osprey.asi naar de San Andreas installatiemap kopiëren.

Geplaatst:
comment_1442454

Zoals eerder gezegd, er is niet een "mod maker". Kijk eens in de Master Tutorial List (link bovenaan de pagina) voor wat tutorials over modden. Overigens kan je de ASI loader en bestand ook weghalen, ik denk dat het niet volledig noodzakelijk is. Daarnaast kan je niet zomaar de DFF van de Beagle gebruiken voor de Hydra, dat gaat niet werken.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1442471

Daarom wil ik de Osprey helemaal opnieuw maken alleen dan voor in de plaats van de Hydra.

Bewerkt: door Fujitsu-Siemens-Amilo-2009

• 2 years later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.