Posted August 11, 200915 yr comment_1442478 Wie wil meehelpen? De eerste twee worden gekozen. Wat heb je nodig? Kennis over VCS Unique stunt jumps. PSP met cheatdevice.
August 11, 200915 yr comment_1442749 Ik heb kennis, een PSP maar geen Cheatdevice . Laat dat eerste maar weg Cuban , maar Zero-two(Basi08)? Ik denk dat Cuban het lidmaatschapaanvraag-gedeelte even heeft gesloten niet?
August 11, 200915 yr Author comment_1442754 Ik heb kennis, een PSP maar geen Cheatdevice . Dan kun je wel meedoen, maar de screenshots moet iemand anders maken. We hebben nog 1 iemand nodig die screenshots kan maken. Geintresseerden? Sorry voor de dubbelpost ik dacht dat ik op de bericht hierboven /\ op bewerk had geklikt maar ik klikte per ongelijk op reageer. >>> Door ASPHALT: Geen probleem.. <<< Edited August 11, 200915 yr by ASPHALT
August 11, 200915 yr comment_1442847 We hebben nog 1 iemand nodig die screenshots kan maken. Geintresseerden?Sorry voor de dubbelpost ik dacht dat ik op de bericht hierboven /\ op bewerk had geklikt maar ik klikte per ongelijk op reageer. Ik heb PS2, dus groter beeld voor screenshots, maar mooi zullen ze niet zijn hoor .
Wie wil meehelpen? De eerste twee worden gekozen.
Wat heb je nodig?
Kennis over VCS Unique stunt jumps.
PSP met cheatdevice.