Geplaatst: 11 augustus 200915 jaren comment_1442570 Is er een mod waarmee je je auto uit kan zetten? ( motor ) En ik bedoel niet de mod dat je ook Benzine hebt, maar Alleen het Motor stuk. -Traser
Geplaatst: 11 augustus 200915 jaren comment_1442576 Tot nu toe nog niet gezien maar ik zal wel even verder zoeken.
Geplaatst: 11 augustus 200915 jaren comment_1442579 In het officiele spel kan je je motor ook uitzetten. Wanneer je in de auto zit, moet je de knop ingedrukt houden waarmee je uitstapt. Je lichten zullen uitgaan en je hoort de motor stoppen. Playstation 3: (Ingedrukt houden) XBOX 360: (Ingedrukt houden) PC: F (Alleen weet ik niet of je hierbij een extra toets moet gebruiken of dat je deze ook lang ingedrukt moet houden)
Geplaatst: 11 augustus 200915 jaren comment_1442594 In het officiele spel kan je je motor ook uitzetten. Wanneer je in de auto zit, moet je de knop ingedrukt houden waarmee je uitstapt. Je lichten zullen uitgaan en je hoort de motor stoppen.Playstation 3: (Ingedrukt houden) XBOX 360: (Ingedrukt houden) PC: F (Alleen weet ik niet of je hierbij een extra toets moet gebruiken of dat je deze ook lang ingedrukt moet houden) F gewoon lang inhouden.
Geplaatst: 11 augustus 200915 jaren Auteur comment_1442596 In het officiele spel kan je je motor ook uitzetten. Wanneer je in de auto zit, moet je de knop ingedrukt houden waarmee je uitstapt. Je lichten zullen uitgaan en je hoort de motor stoppen.Playstation 3: (Ingedrukt houden) XBOX 360: (Ingedrukt houden) PC: F (Alleen weet ik niet of je hierbij een extra toets moet gebruiken of dat je deze ook lang ingedrukt moet houden) Als ik hem inhoud stapt hij toch ook gewoon uit?
Geplaatst: 11 augustus 200915 jaren Auteur comment_1442614 In het officiele spel kan je je motor ook uitzetten. Wanneer je in de auto zit, moet je de knop ingedrukt houden waarmee je uitstapt. Je lichten zullen uitgaan en je hoort de motor stoppen.Playstation 3: (Ingedrukt houden) XBOX 360: (Ingedrukt houden) PC: F (Alleen weet ik niet of je hierbij een extra toets moet gebruiken of dat je deze ook lang ingedrukt moet houden) F gewoon lang inhouden. Maar ik bedoel, dat als je in de auto zit, je dan de motor kan uitzetten,. ( zodat je er wel in blijft )
Geplaatst: 11 augustus 200915 jaren comment_1442621 Dat kan met simple trainer 3.9. Alleen wordt je motor op een rare manier uitgeschakeld: hij gaat namelijk roken. Dus eigenlijk maak je je auto zo kapot dat de motor stilvalt.
Is er een mod waarmee je je auto uit kan zetten? ( motor )
En ik bedoel niet de mod dat je ook Benzine hebt, maar Alleen het Motor stuk.
-Traser