ik zag pas geleden het mooie werk van TheCreditCard (Hollereer Signature), van 103 frames. En het werkje van Timske, waarom zijn naam mooi vloeiend over de rand beweegt. Het ziet er allemaal best simpel uit, maar als ik logisch ga na denken, dna kom ik erop uit dat je gewoon veel signatures moet maken met een kleine verandering, en die dan in Windows Movie Maker (ja, ik heb geen Photoshop ofzo om dat te doen, ik ben meer een paint-artiest ) al die plaatjes achter elkaar zetten.. Maar an komt nog het uploaden waarmee ik in de knoop zal komen. Daarom wil ik jullie vragen of jullie misschien weten hoe dat in zijn werk gaat.
Hey,
ik zag pas geleden het mooie werk van TheCreditCard (Hollereer Signature), van 103 frames. En het werkje van Timske, waarom zijn naam mooi vloeiend over de rand beweegt. Het ziet er allemaal best simpel uit, maar als ik logisch ga na denken, dna kom ik erop uit dat je gewoon veel signatures moet maken met een kleine verandering, en die dan in Windows Movie Maker (ja, ik heb geen Photoshop ofzo om dat te doen, ik ben meer een paint-artiest
) al die plaatjes achter elkaar zetten.. Maar an komt nog het uploaden waarmee ik in de knoop zal komen. Daarom wil ik jullie vragen of jullie misschien weten hoe dat in zijn werk gaat.
De groeten van de Wienish.