Jump to content
Posted
comment_1442822

beste forum leden

probleem:

ik steek me bleuthoot headset in me ps3 (heb hemm nog maar net ) en hij knippert rood terwijl hij groen zou moeten knipperen? of moet hij eerst opgeladen worden ? ik doe bloethoot apparaten maar hij vindt geen apparaten

antwoorden plz :) bedankt

Featured Replies

comment_1443091
beste forum leden

probleem:

ik steek me bleuthoot headset in me ps3 (heb hemm nog maar net ) en hij knippert rood terwijl hij groen zou moeten knipperen? of moet hij eerst opgeladen worden ? ik doe bloethoot apparaten maar hij vindt geen apparaten

antwoorden plz :) bedankt

Je moet hem eerst opladen. Als je de officiële PS3-headset hebt moet je de power-knop even ingedrukt houden zodat hij contact zoekt met je PS3. ;)

• 2 weeks later...
comment_1459702

Inderdaad zoals hierboven al staat je word geholpen, maar als je iets niet snapt heb je ook altijd nog een Handleiding waar heel veel instaat. Daar heb je verder geen forum voor nodig en vooral niet als je zo doet, maar dat terzijde. Je moet inderdaad je headset opladen en als dat is gebeurt de knop inhouden zodat hij contact zoekt met je PS, maar dat was al gezegd. ^_^

• 3 weeks later...
comment_1485046

Beetje laat, maar...

Sluit de headset met het kabeltje aan, dan weet de PS3 METEEN dat de headset werkt.

PS: ik weet dat jordib12 al weet hoe het werkt (vraag nie waarom)