Geplaatst: 11 augustus 200915 jaren comment_1442958 Hallo ik heb een nieuwe pesp met libertie city stories en ik heb een probleem als ik de R toets lang inhou dan val tie uit kan iemand me helpen. alvast bedankt
Geplaatst: 13 augustus 200915 jaren comment_1444890 Relax man, Ik zag het niet staan Ik zeg het alleen van te voren. Je hebt gelijk, maar het is niet leuk om afgesnauwd te worden Sorry man, maar was voor jou om geen warn te krijgen.
Geplaatst: 13 augustus 200915 jaren comment_1445140 Relax man, Ik zag het niet staan Ik zeg het alleen van te voren. Je hebt gelijk, maar het is niet leuk om afgesnauwd te worden Sorry man, maar was voor jou om geen warn te krijgen. Sorry voor mijn aggresieve gedrag dan
Geplaatst: 13 augustus 200915 jaren comment_1445143 Dat ligt het zeer waarschijnlijk aan het feit dat je een ISO gebruikt. In plaats van zo lui te zijn; koop de orginele game. Wij gaan je niet helpen met illegale praktijken.
Hallo ik heb een nieuwe pesp met libertie city stories en ik heb een probleem als ik de R toets lang inhou dan val tie uit kan iemand me helpen.
alvast bedankt