Geplaatst: 12 augustus 200915 jaren comment_1443414 Jongens wie kan me helpen helpen met gta IV installeren ik zit vast bij gamertag wie wil me een volledige uitleg geven? misschien heb ik bij de socialclub iets niet goed gedaan, kunnen jullie me helpen? alvast bedankt, Randomcharacter
Geplaatst: 13 augustus 200915 jaren comment_1445958 ik heb windows live aangemaakt en geregisteerd maar hij zegt dan iets met default aan zulke info hebben we ook weinig. als jij goed geholpen wilt owrden zul je toch echt wel wat meer info moeten geven, zoals welke error code hij geeft etc. nou srry hoor :S ik ben maar een beginner met pc games ik deed vroeger alles met ps1 plaats anders een screenshot van de error dan kunnen ze je beter helpen
Geplaatst: 16 augustus 200915 jaren Auteur comment_1448729 ik heb windows live aangemaakt en geregisteerd maar hij zegt dan iets met default aan zulke info hebben we ook weinig. als jij goed geholpen wilt owrden zul je toch echt wel wat meer info moeten geven, zoals welke error code hij geeft etc. nou srry hoor :S ik ben maar een beginner met pc games ik deed vroeger alles met ps1 plaats anders een screenshot van de error dan kunnen ze je beter helpen het is al klaar
Jongens wie kan me helpen helpen met gta IV installeren ik zit vast bij gamertag
wie wil me een volledige uitleg geven? misschien heb ik bij de socialclub iets niet goed gedaan,
kunnen jullie me helpen?
alvast bedankt, Randomcharacter