Geplaatst: 4 juni 200520 jaren comment_149463 zelf heb ik alleen wat posters van sa (en de game uiteraard). maar ik heb hier al mensen gezien die een tapijt ervan hebben :lol: , wat hebben jullie nog van sa buiten de game???? :rolleyes:
Geplaatst: 5 juni 200520 jaren comment_149947 Wacht effe op de nieuwe GTAgames.nl daar staan zo'n beetje alle goodies gelist met foto's! waat staat dat dan op GtaGames ik kan het niet vinden
Geplaatst: 5 juni 200520 jaren comment_150216 wanneer komt die dan zo snel mogelijk Wat ik heb? nou een poster, een hintboek een screensaver en dat was het wel
Geplaatst: 5 juni 200520 jaren comment_150260 ik heb: - spel - hoesje - poster - msn achtergrond - avatar - hindboekje
Geplaatst: 5 juni 200520 jaren comment_150298 Wacht effe op de nieuwe GTAgames.nl daar staan zo'n beetje alle goodies gelist met foto's! waat staat dat dan op GtaGames ik kan het niet vinden Dat komt pas met GTAGames.nl 2.0. Voortaan beter lezen.
zelf heb ik alleen wat posters van sa (en de game uiteraard). maar ik heb hier al mensen gezien die een tapijt ervan hebben :lol: , wat hebben jullie nog van sa buiten de game???? :rolleyes: