Geplaatst: 13 augustus 200915 jaren comment_1444963 Ik heb een huis ontworpen en hem 1 texture gegeven, en die laad ik in txd workshop ( alles gaat nog goed ). Maar als ik hem wil opslaan en op save druk krijg ik de volgende foutmelding (zie afbeelding: 1) en daarna blijft het beeld constant op (2) staan en gebeurt er niks. Wie kan me helpen? Bewerkt: 13 augustus 200915 jaren door Sketch
Geplaatst: 13 augustus 200915 jaren comment_1445083 Meerdere mensen hebben dit probleem. Je kan een oudere versie van TXD Workshop proberen, of bijvoorbeeld G-TXD downloaden. Deze Editor heeft veel meer functionaliteit en werkt stukken beter.
Geplaatst: 13 augustus 200915 jaren Auteur comment_1445603 Meerdere mensen hebben dit probleem. Je kan een oudere versie van TXD Workshop proberen, of bijvoorbeeld G-TXD downloaden. Deze Editor heeft veel meer functionaliteit en werkt stukken beter. Ok, dank je wel
Ik heb een huis ontworpen en hem 1 texture gegeven, en die laad ik in txd workshop ( alles gaat nog goed ).
Maar als ik hem wil opslaan en op save druk krijg ik de volgende foutmelding (zie afbeelding: 1)
en daarna blijft het beeld constant op (2) staan en gebeurt er niks.
Wie kan me helpen?
Bewerkt: door Sketch