Geplaatst: 13 augustus 200915 jaren comment_1445589 Ik was dus niet voor niks de laatste dagen weer op het forum.. Er was een reden voor en wel deze: Ik weet dat hij te groot is voor het forum maar het was ook meer weer eens proberen nadat ik een jaar lang photoshop niet aangeraakt hebDus graag uw commentaar Typo bewerkt speciaal voor Robert omdat hij pijn in zijn ogen kreeg Bewerkt: 13 augustus 200915 jaren door Mirrrr
Geplaatst: 13 augustus 200915 jaren Auteur comment_1445661 Nou carmen's reet krijgt van mij een 10/10 Looooool en haar gezicht op deze pic
Geplaatst: 13 augustus 200915 jaren comment_1445668 Je siggie is smooth, strelend voor het oog (zachte kleuren enzo) en de lichtval komt mooi naar voren. Je tekst staat misschien een klein beetje ongelukkig daar zo, maar desalniettemin vind ik het een 8/10 waard.
Geplaatst: 13 augustus 200915 jaren comment_1445817 Vind de kleuren wel mooi gekozen, vind alleen de pixelstretch aan de zijkanten niet zo passen bij het geheel ^^. Voor de rest vind ik je lettertype wel goed alleen de plaatsing niet door de pixelstretch.. ik zou hem dus meer rechts plaatsen. Vind hem wel netjes, vind je huidige sig wel mooier ^^
Geplaatst: 13 augustus 200915 jaren Auteur comment_1445864 Vind de kleuren wel mooi gekozen, vind alleen de pixelstretch aan de zijkanten niet zo passen bij het geheel ^^.Voor de rest vind ik je lettertype wel goed alleen de plaatsing niet door de pixelstretch.. ik zou hem dus meer rechts plaatsen. Vind hem wel netjes, vind je huidige sig wel mooier ^^ Mijn huidige sig is alleen niet door mij gemaakt maar door een geniale designer Die heeft hem als cadeautje voor mij gemaakt
Geplaatst: 14 augustus 200915 jaren comment_1446041 Haha, Mirrrr, ik begon je hier al een beetje te missen. De lichtval komt mooi naar voren in je sig. De kleuren zijn goed gekozen. Alleen zoals eerder is aangegeven vind ik de tekst bij de pixelstretch niet mooi geplaatst. Ik had de tekst rechtsonder de render gezet. Je render is goed ingeblend en een border om het af te maken. Ik geef je een 8.
Geplaatst: 14 augustus 200915 jaren comment_1446193 Ik vind alles goed maar de tekstkleur is een beetje mis vind ik. 8/10
Ik was dus niet voor niks de laatste dagen weer op het forum.. Er was een reden voor en wel deze:
Ik weet dat hij te groot is voor het forum maar het was ook meer weer eens proberen nadat ik een jaar lang photoshop niet aangeraakt heb
Dus graag uw commentaar
Typo bewerkt speciaal voor Robert omdat hij pijn in zijn ogen kreeg
Bewerkt: door Mirrrr