Posted August 14, 200915 yr comment_1445981 Ik wou doen dat als je een item koopt dat er dn in een .txt word opgelsagen het vorige aantal -1. Ik had dit maar het werkt niet. ook krijg ik de zin test niet die ik zonder dini_inset wel krijg: if(strcmp(cmd, "/buylock", true) == 0) { new str[128]; new price1; price1 = dini_Int("/PropertySystem/Pricelist/247.txt", "Lockp"); new amount1; amount1 = dini_Int("/PropertySystem/Pricelist/247.txt", "Locka"); if(PRID[playerid] == 1){ if (GetPlayerMoney(playerid) < price1){ if (amount1 == 0){SendClientMessage(playerid, 0x99FF66AA, "This item is out of stock");} else { new it; it = amount1-1; dini_IntSet("/PropertySystem/Pricelist/247.txt", "Locka", it); SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, "test!"); } } } return 1; } Kan iemand me helpen om als je /buylock typt dat amount1 -1 gaat??
August 14, 200915 yr comment_1447009 Ik wou doen dat als je een item koopt dat er dn in een .txt word opgelsagen het vorige aantal -1. Ik had dit maar het werkt niet. ook krijg ik de zin test niet die ik zonder dini_inset wel krijg: if(strcmp(cmd, "/buylock", true) == 0) { new price1; price1 = dini_Int("PropertySystem/Pricelist/247.txt", "Lockp"); new amount1; amount1 = dini_Int("PropertySystem/Pricelist/247.txt", "Locka"); if(PRID[playerid] == 1){ if (GetPlayerMoney(playerid) < price1){ if (amount1 == 0){ SendClientMessage(playerid, 0x99FF66AA, "This item is out of stock"); } else { amount1--; dini_IntSet("/PropertySystem/Pricelist/247.txt", "Locka", it); SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, "test!"); } } } return 1; } Probeer dit eens
August 15, 200915 yr Author comment_1447954 Bedankt, ik had ook iets verkeerd gedaan het moest zijn > in plaats van <. Als ik dat toen had veranderd had hij denk ik ook niet gwerkt maar met jouwn manier en de > werkt hij.
Ik wou doen dat als je een item koopt dat er dn in een .txt word opgelsagen het vorige aantal -1.
Ik had dit maar het werkt niet. ook krijg ik de zin test niet die ik zonder dini_inset wel krijg:
Kan iemand me helpen om als je /buylock typt dat amount1 -1 gaat??