Geplaatst: 14 augustus 200915 jaren comment_1446139 Hey Guys, Ik zoek al een tijdje een high quality mod voor mijn Vice City aangezien het wel mooier kan en mijn computer het ook wel aankan. Weet iemand er eentje? ( Het liefst met een Auto Installer ) See you in the future... Or the past
Geplaatst: 14 augustus 200915 jaren comment_1446478 Wat voor systeem heb je precies? Als je een fatsoenlijke quad core en een goede videokaart hebt in combinatie met 2gb of meer internet geheugen, raad ik de ENB series mod aan voor GTA Vice City. Klik!
Geplaatst: 17 augustus 200915 jaren comment_1449835 Wat voor systeem heb je precies? Als je een fatsoenlijke quad core en een goede videokaart hebt in combinatie met 2gb of meer internet geheugen, raad ik de ENB series mod aan voor GTA Vice City. Klik! Ik heb de ENB Series voor VC geïnstalleerd, maar het maakt het spel enorm lelijk hoor. Kan zijn omdat het de originele instellingen zijn, maar ik ga niet al die dingen verzetten. BV_1993
Geplaatst: 5 september 200915 jaren comment_1476082 Wat voor systeem heb je precies? Als je een fatsoenlijke quad core en een goede videokaart hebt in combinatie met 2gb of meer internet geheugen, raad ik de ENB series mod aan voor GTA Vice City. Klik! Ik heb de ENB Series voor VC geïnstalleerd, maar het maakt het spel enorm lelijk hoor. Kan zijn omdat het de originele instellingen zijn, maar ik ga niet al die dingen verzetten. BV_1993 kan je me vertellen hoe je het instaleert ik wil gta vice city namelijk ook in hd alvast bedankt
Hey Guys,
Ik zoek al een tijdje een high quality mod voor mijn Vice City aangezien het wel mooier kan en mijn computer het ook wel aankan. Weet iemand er eentje? ( Het liefst met een Auto Installer )
See you in the future...
Or the past