Jump to content

Hoeveel Nederlandse touristen?


Scarface92

Recommended Posts

Sup.

Ik vroeg me af hoeveel Nederlanders je bent tegengekomen in het spel. Ik 1x en het was een vrouw die ''Nee nee niet vechten'' schreeuwde op zo'n raar accent. Het lijkt wel zeldzaam te zijn aangezien ik ze nooit meer tegen kom.

Hier zo'n filmpie voor de mensen die het niet begrijpen. :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb even snel een kijkje genomen in de audio bestanden. Wat ik zo snel kon vinden waren 2 audio bestanden (in 1 bestand) waarin Nederlands werd gepraat(kunnen er ook nog meer zijn).

Het is maar 1 bestand, dus al meerdere peds nederlands praten gebruiken ze inderdaad maar 1 en dezelfde stem. :Y

Maar ik heb ook Duitse gevonden, en die lijken soms veel op elkaar :Y , zoals:

- "ein Auto"

- "My fout"

- "Crimineel"

- "Jesus Christus"

Bewerkt: door BC7
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb even snel een kijkje genomen in de audio bestanden. Wat ik zo snel kon vinden waren 2 audio bestanden (in 1 bestand) waarin Nederlands werd gepraat(kunnen er ook nog meer zijn).

Het is maar 1 bestand, dus al meerdere peds nederlands praten gebruiken ze inderdaad maar 1 en dezelfde stem. :Y

Maar ik heb ook Duitse gevonden, en die lijken soms veel op elkaar :Y , zoals:

- "ein Auto"

- "My fout"

- "Crimineel"

- "Jesus Christus"

klinkt niet echt duits die laatste 3

EDIT: Ojah, welk bestand is dat dan????

Bewerkt: door Raalte86
Link to comment
Delen op andere websites

echt zo noob XD het is gewoon het systeem wat de stemmen uitkiest tis dus neit dat je op 1 plek en 1 iemand in het spel dat zeg zoals gta sa, soort simulator zo kun je het zien :tu: ik akn gta IV op zn hoogst spelen facking mooi :puh: vind alleen die little jackob kut met zn graf stem :D

Bewerkt: door cripsleader
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...