Geplaatst: 14 augustus 200915 jaren comment_1446514 Hoi allemaal, Ik heb echt een hele irritante bug. Op verschillende plekken val ik steeds door de map heen! :S Check dit: Ik heb de set file al verwijderd in me user files maar helpt niet! Ik heb de backup van me data map gebruikt en het werkt! Ik had een Niko Bellic mod geinstalleerd, en nadat je vroeg of dat cj was dakedak, probeerde ik niko bellic te verwijderen en het lukt! Dank u dakedak Bewerkt: 14 augustus 200915 jaren door coolnniek9
Geplaatst: 14 augustus 200915 jaren comment_1446534 Hoi allemaal,Ik heb echt een hele irritante bug. Op verschillende plekken val ik steeds door de map heen! :S Check dit: Ik heb de set file al verwijderd in me user files maar helpt niet! Is dit CJ ? Heb je al gemod ? ,mss ligt het daaraan
Geplaatst: 14 augustus 200915 jaren Auteur comment_1446596 Hoi allemaal,Ik heb echt een hele irritante bug. Op verschillende plekken val ik steeds door de map heen! :S Check dit: Ik heb de set file al verwijderd in me user files maar helpt niet! Is dit CJ ? Heb je al gemod ? ,mss ligt het daaraan Nee 't is CJ niet, hmmm ik zal eens kijken. Ty
Hoi allemaal,
Ik heb echt een hele irritante bug.
Op verschillende plekken val ik steeds door de map heen! :S
Check dit:
Ik heb de set file al verwijderd in me user files maar helpt niet!
Ik heb de backup van me data map gebruikt en het werkt!
Ik had een Niko Bellic mod geinstalleerd, en nadat je vroeg of dat cj was dakedak, probeerde ik niko bellic te verwijderen en het lukt! Dank u dakedak
Bewerkt: door coolnniek9