Ik probeer een naam in een andere kleur te krijgen als zijn healt lager gaat (met textdraw)
dit is de code:
forward t1();public t1()
{
new string[256];
new TP = 0;
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
if(IsPlayerConnected(i) == 1)
{
if(T1[i] == 1)
{
TP++;
new pname[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(i, pname, sizeof(pname));
new Float:health;
GetPlayerHealth(i,health);
if(TP == 1){
format(string, sizeof(string), "%s", pname);
TextDrawSetString(P1,string);
if (health > 90.0){SendClientMessage(i,0x00E800FF,"test i"); TextDrawColor(P1, 0x00DD00FF); SendClientMessage(i,0x00FF00FF,"test 2");}
if (health < 60.0){TextDrawColor(P1, 0xFF8000FF);}
if (health < 80.0){TextDrawColor(P1, 0xFF0000FF);}
}
if(TP == 2){
format(string, sizeof(string), "%s", pname);
TextDrawSetString(P2,string);}
if(TP == 3){
format(string, sizeof(string), "%s", pname);
TextDrawSetString(P3,string);}
}
}
}
}
Ik krijg de text "test i" en "test 2" wel maar de klur blijft hetzelfde (bij ongamemode init heb ik geen kleur gedaan maar dan krijg ik gewoon grijs maar de kleur veranderd niet bij healt) Deze code hoort zo toch te werken?
Ik probeer een naam in een andere kleur te krijgen als zijn healt lager gaat (met textdraw)
dit is de code:
Ik krijg de text "test i" en "test 2" wel maar de klur blijft hetzelfde (bij ongamemode init heb ik geen kleur gedaan maar dan krijg ik gewoon grijs maar de kleur veranderd niet bij healt) Deze code hoort zo toch te werken?
Bewerkt: door mosweg