Geplaatst: 15 augustus 200915 jaren comment_1447777 hallo is het mogelijk om meerdere objecten met CreateObject onder 1 naam te zetten zodat je in een command moveobject(objectnaam, .... 5 objecten selecteerd onder de objectnaam. een voorbeeldje schip = CreateObject(10771, 1843.548218, -2797.453125, 5.883878, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(11145, 1780.423218, -2797.422852, 4.656617, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(11149, 1837.464233, -2802.616943, 12.405033, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(11146, 1834.548218, -2796.882568, 12.719622, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(10770, 1846.805786, -2804.988281, 39.072960, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(10772, 1844.869385, -2797.627930, 17.710114, 0.0000, 0.0000, 0.0000); CreateObject(11237, 1847.075806, -2804.990479, 39.047237, 0.0000, 0.0000, 0.0000); zoiets ik hoop dat het duidelijk is grz
Geplaatst: 15 augustus 200915 jaren comment_1448083 @top new objects[6][6] = { {10771, 1843.548218, -2797.453125, 5.883878, 0.0000, 0.0000, 0.0000}, {11145, 1780.423218, -2797.422852, 4.656617, 0.0000, 0.0000, 0.0000}, {11149, 1837.464233, -2802.616943, 12.405033, 0.0000, 0.0000, 0.0000}, {11146, 1834.548218, -2796.882568, 12.719622, 0.0000, 0.0000, 0.0000}, {10770, 1846.805786, -2804.988281, 39.072960, 0.0000, 0.0000, 0.0000}, {10772, 1844.869385, -2797.627930, 17.710114, 0.0000, 0.0000, 0.0000}, {11237, 1847.075806, -2804.990479, 39.047237, 0.0000, 0.0000, 0.0000} } @ OnGameModeInit CreateObject(objects[0[1] ,objects[0[2] ,objects[0][3] ,objects[0][4] ,objects[0][5] ,objects[0][6] , objects[0][7] ); CreateObject(objects[1][1] ,objects[1][2] ,objects[1][3] ,objects[1][4] ,objects[1][5] ,objects[1][6] , objects[1][7] ); enz enz @ waar je de dingen wilt openen for(new Obj=0; Obj < MAX_PLAYERS; Obj++) { MoveObject(objects[Obj][Obj],objects[Obj][Obj],objects[Obj][Obj],objects[Obj][Obj],objects[Obj][Obj]); } EDIT: LOL had veel simpeler gekunt xD, volgende x geen 2 dingen tegelijk doen Bewerkt: 15 augustus 200915 jaren door Crusher!!
Geplaatst: 15 augustus 200915 jaren comment_1448093 Array's: new schip[7]; //verander 7 door het aantal objecten dat je erin wilt zetten. OnGameModeInit() { schip[1] = CreateObject(...); schip[2] = CreateObject(...); //Enzovoort schip[7] = CreateObject(...); return 1; } MoveObject(schip[3], ...); Of alles in 1 keer: // in bijvoorbeeld de command: for(new o; o < sizeof(schip); o++) //Een loop maken, die alle objecten door gaat. { MoveObject(schip[o], ...); //Hierin worden alle objecten in de array "Schip" verplaatst } Zorg wel dat je op de puntjes de goede gegevens van jouw nog invult Succes
Geplaatst: 15 augustus 200915 jaren comment_1448100 TE LAAT maar hij kan wel better jouw manier gebruiken ik zat ff moeilijk te doen
hallo
is het mogelijk om meerdere objecten met
CreateObject
onder 1 naam te zetten
zodat je in een command moveobject(objectnaam, ....
5 objecten selecteerd onder de objectnaam.
een voorbeeldje
zoiets
ik hoop dat het duidelijk is
grz