Jump to content
Geplaatst:
comment_1447777

hallo

is het mogelijk om meerdere objecten met

CreateObject

onder 1 naam te zetten

zodat je in een command moveobject(objectnaam, ....

5 objecten selecteerd onder de objectnaam.

een voorbeeldje

	schip	= 	   CreateObject(10771, 1843.548218, -2797.453125, 5.883878, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
			   CreateObject(11145, 1780.423218, -2797.422852, 4.656617, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
			   CreateObject(11149, 1837.464233, -2802.616943, 12.405033, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
			   CreateObject(11146, 1834.548218, -2796.882568, 12.719622, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
			   CreateObject(10770, 1846.805786, -2804.988281, 39.072960, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
			   CreateObject(10772, 1844.869385, -2797.627930, 17.710114, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
			   CreateObject(11237, 1847.075806, -2804.990479, 39.047237, 0.0000, 0.0000, 0.0000);

zoiets

ik hoop dat het duidelijk is :puh:

grz

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1448083

@top
new objects[6][6] = {
{10771, 1843.548218, -2797.453125, 5.883878, 0.0000, 0.0000, 0.0000},
{11145, 1780.423218, -2797.422852, 4.656617, 0.0000, 0.0000, 0.0000},
{11149, 1837.464233, -2802.616943, 12.405033, 0.0000, 0.0000, 0.0000},
{11146, 1834.548218, -2796.882568, 12.719622, 0.0000, 0.0000, 0.0000},
{10770, 1846.805786, -2804.988281, 39.072960, 0.0000, 0.0000, 0.0000},
{10772, 1844.869385, -2797.627930, 17.710114, 0.0000, 0.0000, 0.0000},
{11237, 1847.075806, -2804.990479, 39.047237, 0.0000, 0.0000, 0.0000}
}

@ OnGameModeInit
CreateObject(objects[0[1] ,objects[0[2] ,objects[0][3] ,objects[0][4] ,objects[0][5] ,objects[0][6] , objects[0][7] );
CreateObject(objects[1][1] ,objects[1][2] ,objects[1][3] ,objects[1][4] ,objects[1][5] ,objects[1][6] , objects[1][7] );
enz enz

@ waar je de dingen wilt openen
for(new Obj=0; Obj < MAX_PLAYERS; Obj++)
{
MoveObject(objects[Obj][Obj],objects[Obj][Obj],objects[Obj][Obj],objects[Obj][Obj],objects[Obj][Obj]);
}

EDIT: LOL had veel simpeler gekunt xD, volgende x geen 2 dingen tegelijk doen

Bewerkt: door Crusher!!

Geplaatst:
comment_1448093

Array's:

new schip[7]; //verander 7 door het aantal objecten dat je erin wilt zetten.

OnGameModeInit()
{
schip[1] = CreateObject(...);
schip[2] = CreateObject(...);
//Enzovoort
schip[7] = CreateObject(...);
return 1;
}

MoveObject(schip[3], ...);

Of alles in 1 keer:

 
// in bijvoorbeeld de command:
for(new o; o < sizeof(schip); o++) //Een loop maken, die alle objecten door gaat. 
{
MoveObject(schip[o], ...); //Hierin worden alle objecten in de array "Schip" verplaatst
}

Zorg wel dat je op de puntjes de goede gegevens van jouw nog invult :)

Succes ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.