Jump to content
Geplaatst:
comment_1448466

Hey

Ik zoek een mod waarbij het mogelijk is om Area 51 ( Restricted Area, No Fly Zone ) te kopen, zodat ik er mijn games kan saven. Bestaat deze mod ? Ik zou het erg leuk vinden als dit zou bestaan.

:tu:

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1448649

Zoals hierboven gezegd is, kan je er een save game icoon neer zetten, je kan auto's spawnen, je kan wanted level uitzetten, je kan het kopen, maar je kan niet zorgen dat je ook werkelijk weer spawnt als je daar opslaat.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1448680
Zoals hierboven gezegd is, kan je er een save game icoon neer zetten, je kan auto's spawnen, je kan wanted level uitzetten, je kan het kopen, maar je kan niet zorgen dat je ook werkelijk weer spawnt als je daar opslaat.

Hoe kan ik het kopen ?

Geplaatst:
comment_1449502

volgens mij kan dat wel, ik had zelf ooit een save icon bij een tnakstation, en als je daar ahd opgeslagen spawnde je daar ook wer terug, ook bij het laden van een savegame, dus ik snap neit waarom dat niet zou kunnen bij area 69

Geplaatst:
comment_1449868
volgens mij kan dat wel, ik had zelf ooit een save icon bij een tnakstation, en als je daar ahd opgeslagen spawnde je daar ook wer terug, ook bij het laden van een savegame, dus ik snap neit waarom dat niet zou kunnen bij area 69

Oh, ik had zelf ook een Save icon neer gezet een het save-menu laten zien, en dan opslaan, maar ik dacht dat ik toen niet op die plek spawnde.. Als 't je wel gelukt is, zal het wel moeten kunnen ja.

Geplaatst:
comment_1452193

Oh, ik had zelf ook een Save icon neer gezet een het save-menu laten zien, en dan opslaan, maar ik dacht dat ik toen niet op die plek spawnde.. Als 't je wel gelukt is, zal het wel moeten kunnen ja.

je kunt hem zeker weten nadat je hebt opgeslagen hem weer daar laten spawnen, ik weet alleen niet 100% zeker of dat ook zo is als je de game weer opnieuw laadt

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.