Jump to content

Featured Replies

comment_1449013

Heb je Xp of Vista? Bij XP kan je gewoon in de blauwe startbalk onderaan van windows rechts klikken, en dan 'werkbalken>taalbalk' tevoorschijn toveren. Dan klik je op het icoontje dat je daar krijgt, en kies je voor Nederlands (België). :)

• Author
comment_1449021
Heb je Xp of Vista? Bij XP kan je gewoon in de blauwe startbalk onderaan van windows rechts klikken, en dan 'werkbalken>taalbalk' tevoorschijn toveren. Dan klik je op het icoontje dat je daar krijgt, en kies je voor Nederlands (België). :)
Ah zo, dat was het probleem. Ik had NL veranderd naar EN op MSN. Thx! :tu:
comment_1449088
Nog een tip. Je kan ook gewoon Ctrl + Shift doen.

Alt + Shift

Ctrl + Shift, toch ;)

Maar dat zorgt voor andere dingen.. Als ik nou Ctrl + Shift in zou drukken, zou ik nog steeds hetzelfde kunnen typen.. Alleen een aantal tekens zouden veranderen, zo zou het vraagteken een = worden.. Met Alt+Shift gebeurt niks.

@ Lore: Ja, idd, in het Startmenu even zoeken.

Edited by Wienish

comment_1449265
Nog een tip. Je kan ook gewoon Ctrl + Shift doen.

Alt + Shift

Ctrl + Shift, toch ;)

Maar dat zorgt voor andere dingen.. Als ik nou Ctrl + Shift in zou drukken, zou ik nog steeds hetzelfde kunnen typen.. Alleen een aantal tekens zouden veranderen, zo zou het vraagteken een = worden.. Met Alt+Shift gebeurt niks.

@ Lore: Ja, idd, in het Startmenu even zoeken.

Bij mij werkt Ctrl + Shift niet, ik moet Alt + Shift gebruiken in Vista

comment_1454182
hier is het gewoon ctrl+shift. laten we het maar op houden dat het alt+shift of ctrl+shift is

Het is dus Shift+Ctrl :7 Probeer maar :puh:

Als ik dat doe gebeurt er helemaal niets hoor :7

Edit: ik kan hier maar 1 conclusie uit trekken:

Qwerty: Ctrl + Shift

Azerty: Alt + Shift

Edited by BV_1993

comment_1454764
hier is het gewoon ctrl+shift. laten we het maar op houden dat het alt+shift of ctrl+shift is

Standaard gebruik je <Ctrl+Shift> voor het switchen tussen de landinstellingen, bij mij is dat Nederlands (Nederland) of Engels (VS), oftewel boven de tab een ` of @, en als België ertussen staat met Azerty, doe je dat dus ook met Ctrl+Shift, waar die Alt+Shift vandaan komt? Zal wel een raar Belgisch iets zijn!

comment_1454774

Standaard gebruik je <Ctrl+Shift> voor het switchen tussen de landinstellingen, bij mij is dat Nederlands (Nederland) of Engels (VS), oftewel boven de tab een ` of @, en als België ertussen staat met Azerty, doe je dat dus ook met Ctrl+Shift, waar die Alt+Shift vandaan komt? Zal wel een raar Belgisch iets zijn!

Ik en BV moeten alletwee Alt+Shift induwen, voor Azerty naar Qwerty en omgekeerd,

maar aangezien het bij de Noorderburen anders blijkt te werken :7 .