Jump to content
Geplaatst:
comment_1450684

Ik heb de zoekmachine gebruikt en ik vond niets dergelijks.

Dus daarom open ik dit nieuwe topic:

Elke dag blijf ik wel iets ontdekken in Gta en nu vraag ik aan jullie wat hebben jullie vandaag weer ontdekt in Gta?

Ik heb vandaag ontdekt dat als je in een anhillator stapt dat je een RPG krijgt.

Nu jullie:

Regel:

- Maximum 1 post per dag!

• Reacties 595
  • Bezichtigingen 48.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Dat de animatie van het instappen in de Whoopie niet volledig is afgemaakt . Edit: Hierop minnen? Is dat nietwat laag?

• End Of The Riot
    End Of The Riot

Ik heb de zoekmachine gebruikt en ik vond niets dergelijks. Dus daarom open ik dit nieuwe topic: Elke dag blijf ik wel iets ontdekken in Gta en nu vraag ik aan jullie wat hebben jullie vandaag weer

Featured Replies

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1699971

Vannacht tenminste dat TBOGT muziek heeft onder de missies als je niet rijdt was bij laatste missie als je parachute springt hoorde je muziek :o. En dat Mori en Brucie broertjes zijn had me kapot gelachen bij de missie No. 3.

Geplaatst:
comment_1701287

Ik heb ontdekt dat er bijna of geen parelwitte auto's zijn op de Cognoscenti van Gracie Ancelotti na dan. :cya:

Die is rose doei :cya:

Die Schafter is roze. De Cognoscenti is wit hoor :D

Jaa bedacht ik me net xD Maar ik kwam laatst een witte sentinel tegen en toen bedacht ik me dat ie er inderdaad kk weinig zijn. Gare shit want hij was best mooi :engel:

Geplaatst:
comment_1701299

Ik heb ontdekt dat gta IV voor €7,00 bij steam te koop was voor een dag,

maar ik heb hem (helaas) vergeten te kopen :bonk:

schiet lekker op dan... heb je toch maar 30euro moeten uitgeven?

ONTOPIC: ow... de vader van luis politie agent?? :D-

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.