Jump to content
Geplaatst:
comment_1450684

Ik heb de zoekmachine gebruikt en ik vond niets dergelijks.

Dus daarom open ik dit nieuwe topic:

Elke dag blijf ik wel iets ontdekken in Gta en nu vraag ik aan jullie wat hebben jullie vandaag weer ontdekt in Gta?

Ik heb vandaag ontdekt dat als je in een anhillator stapt dat je een RPG krijgt.

Nu jullie:

Regel:

- Maximum 1 post per dag!

• Reacties 595
  • Bezichtigingen 48.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Dat de animatie van het instappen in de Whoopie niet volledig is afgemaakt . Edit: Hierop minnen? Is dat nietwat laag?

• End Of The Riot
    End Of The Riot

Ik heb de zoekmachine gebruikt en ik vond niets dergelijks. Dus daarom open ik dit nieuwe topic: Elke dag blijf ik wel iets ontdekken in Gta en nu vraag ik aan jullie wat hebben jullie vandaag weer

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1491303

Dat de taxiservice van roman veel beter is dan de heliservice an brucie. Maar de heliservice wel weer leuker en mooier is

Dat als je met een te hoge snelheid door de tolhuisjes gaat je geen wanted level krijgt

Je kan toch niet Door een tolhuisje XD :puh:

Wat moet je dan doen Erlangs. Dat kan alleen met een motor.

Geplaatst:
comment_1491623
Dat de taxiservice van roman veel beter is dan de heliservice an brucie. Maar de heliservice wel weer leuker en mooier is
Dat als je met een te hoge snelheid door de tolhuisjes gaat je geen wanted level krijgt

met een politie auto is het gratis.

Geplaatst:
comment_1491896

Dat ar een RPG op een penisvorimge eilandje in het noorden ligt

Ja maar het was geen politie.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1492161

Gaat dat niet alleen als de zwaailichten aan staan?

Geplaatst:
comment_1492874

Toevallig! IK vind de Cops ook het leukst in GTA xD Maar als ik bijv. het vliegveld op wel ofso krijg ik de cops achter me aan, kun je hier iets aan doen, bestaat er ook nog een code als Freeze Wanted Level?

Greetz

Geplaatst:
comment_1493051
Toevallig! IK vind de Cops ook het leukst in GTA xD Maar als ik bijv. het vliegveld op wel ofso krijg ik de cops achter me aan, kun je hier iets aan doen, bestaat er ook nog een code als Freeze Wanted Level?

Die cheat bestaat niet in GTA IV (hier vind je een overzichtje van alle cheats). Als je het spel echter op de PC staat bestaat er vast en zeker ook zo'n mod, maar daarvoor moet je hier zijn.

Geplaatst:
comment_1493104

ik ontdekte dat het verkeer in SA veel agressiever is dan hier in LC! als je in LC botst doen ze angstig, in SA zijn ze brutaal en willen ze je auto kapotrammen! oja, zowel in SA als LC gaat een poppetje van je lopen na een bepaalde tijd onder jouw vizier stil te hebben gestaan. :cya:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1493130

Ik heb ontdekt dat als je tegen een branweerkraan rijdt ne er spuit water uit en je rijdt er met je bus naartoe dat je bus dan door het water in de lucht "vliegt" wat best wel een grappig zicht is. :schater:

Geplaatst:
comment_1494944
Ik heb ontdekt dat als je politie achter je aan hebt, ze even stoppen met schieten als je een blikje frisdrank uit een automaat haalt. Handig :) .

dat bewijs de politie werkt voor sprunk :puh:

ik heb ondekt dat je oneindig lang in het water te zwemmen en nooits stopt (buiten liberty city)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.