Nieuws | 18 augustus 2009 - Het Amerikaanse blad Game Informer heeft een mooie poll gehouden onder vijfduizend lezers naar de vraag of hun spelcomputer kapot is gegaan. 54,2 procent van de ondervraagden gaf aan dat de Xbox 360 een keer kapot is gegaan, terwijl de PlayStation 3 met 10,3 procent en de Wii met 6,8 procent ware bikkels bleken te zijn. Toch blijkt dit Xbox 360-bezitters niet te ontmoedigen de spelcomputer de rug toe te keren. Slechts 3,8 procent gaf aan nooit meer een Xbox 360 te kopen.
Vergeleken met de andere spelcomputers is 54 procent natuurlijk een hoog cijfer, maar als ik een beetje in mijn omgeving rondkijk, valt het nog mee. Volgens mij heeft niemand op kantoor een Xbox 360 gehad die langer dan twee jaar in huis stond zonder kapot te zijn gegaan. Sterker nog, sommigen zijn al aan hun derde of vierde Xbox toe en worden bij de klantenservice al herkend. Ben dus benieuwd wie van jullie een Xbox 360 heeft die al langer dan twee jaar meegaat?
Lol...
Ik denk dat ze veel mensen met een oude Xbox hebben ondervraagt. Als je de mensen zou filteren die hun Xbox eind 2008/dit jaar nog hebben gekocht, zou dat hele andere cijfers opleveren.
Maar ja gelukkig is er met mijn Xbox nog nooit wat gebeurd, anders dan de disc drive die ik tijdig heb laten vervangen.
Lol...
Ik denk dat ze veel mensen met een oude Xbox hebben ondervraagt. Als je de mensen zou filteren die hun Xbox eind 2008/dit jaar nog hebben gekocht, zou dat hele andere cijfers opleveren.
Maar ja gelukkig is er met mijn Xbox nog nooit wat gebeurd, anders dan de disc drive die ik tijdig heb laten vervangen.
En ik heb hem al twee jaar. Het hoeft dus niet...