Jump to content
Geplaatst:
comment_1451476

Eey iedereen

Ik speel SA MP voor het eerst en weet nog bijna niets.

Hier zijn de volgende vragen waar ik een antwoord op wil ;)

1. hoe spawn je een auto naar keuze?

2. hoe kom je aan geld?

3. hoe kies je een ander persoon?

4. wat voor soorten cheats zijn er? of zijn die er niet.

Het zijn er maar 4, misschien dat ik later nog een vraag heb maar dan post ik dat wel.

Gr. Steven 0_0

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1451483

1: Dit ligt aan de server. De makers van deze server moeten dit zelf erin hebben gezet, of het kan niet. Indien het wel mogelijk zou zijn, kun je bij de commands van de server gaan kijken ;)

2: Verschilt ook per server. Sommige servers doen zelfs niet iets met geld, andere geven je elke minuut wat geld, en weer andere doen het als een Real Life spel.

3: Druk op F4, en daarna vermoord je jezelf. Meestal hebben servers commands als /kill, maar je kan ook F3 gebruiken.

4: Zijn er niet. Je hebt wel hacks als ***** en *****, deze kun je opzoeken met Google.

>>> Door =>Sandra<=: Geen 'reclame' maken voor cheats svp. :)<<<

Geplaatst:
comment_1451500
4: Zijn er niet. Je hebt wel hacks als ***** en ******, deze kun je opzoeken met Google.

Bovendien zijn deze illegaal, en mogen dus niet besproken worden op het forum, en kan je er banned voor worden op allerlei servers.

Geplaatst:
comment_1452059
Ik heb nog één vraag

Als je naar een huis gaat en je gaat naar binnen tref je soms een groen huisje. Kun je dan dat huis kopen als je genoeg geld hebt?

Dat is natuurlijk afhankelijk van de server :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.