Jump to content
  • Reacties 57
  • Bezichtigingen 2.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_180773

weet je wat cool is dat je zelf in je kogels een 'x' kan kruisen en dat je vechtstokjes(met ketting) kunt gebruiken

btw:maar nasty-toilet-man is postal niet verboden ja denk ik maar kvind het spijtig ik had het wel eens willen spelen

Bewerkt: door chaos-power

Geplaatst:
comment_180894

i want atombom in gta sa waarmee jij in de lucht kun bekijken en daaarna op map aandudien waar die neerstorten moet en dan heel SA plat :lol: alleen je CJ house met 2mooie dure wagens (waarbij ik 2Mercedessen S55 heb :puh: niet hoor :lol:

Geplaatst:
comment_181022
Wat mij nou echt een leuk wapen lijkt voor gta sa maar dan nu wel 3D is de electro gun.

Net zoals in gta 2. :rolleyes:

Ik ook :( na gta 2 miste ik dat wapen zo erg :puh: was gewoon het leukste van gta 2 XD

Geplaatst:
comment_181099
Een wapen die in een bumper kan en dan kan schieten.

Je bedoelt net zo'n wapen als in GTA2 die je kan kopen in de Garage? :blink:

B.t.w: Plantbare bommen die je met een Timer kan instellen zouden ook vet zijn in GTA... voor de doe het zelvers :D

Geplaatst:
comment_181119
Ik weet niet,ik heb gta2 niet,pech.

Tja... maar ze zitten in ieder geval wel in GTA2 ;)

Kreeg net nog een Idee:

Het is niet egt een wapen maar het is wel gaaf:

Die Olievlekken die je vanuit je auto op straat kutn kwakken, die ook in GTA2 zaten.. die moeten cker erin :puh: :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.