Met de nieuwe versie van SA-MP onderweg, is het natuurlijk wel leuk om te weten wat er nou eigenlijk aan zit te komen. Daarom maak ik hier een kort lijstje met nieuwe dingen in SA-MP 0.3.
Nieuwe maxima voor voertuigen, spelers en pickups. (Spelers: 500, voertuigen: 2000, voertuigenmodellen: ongelimiteerd, pickups: 620, virtuele werelden: 2.000.000.000 :O)
Nieuwe chatbox? (gevonden op internet, niet op SA-MP site)
Bots, NPC genoemd (Non-Playing Characters). Zie de SA-MP wiki voor meer informatie. Voor bots zullen aparte callbacks zijn.
De mogelijkheid om een drunklevel van een speler in te stellen
De mogelijkheid om een wanted-radiobericht voor een speler af te spelen
De mogelijkheid om de wapenskills van een speler in te stellen
De mogelijkheid om de vechtstijlen van een speler in te stellen
Een snellere, ingebouwde mogelijkheid om te contoleren of een speler in de buurt van een punt is
De mogelijkheid om vehiclecomponents te controleren (je kan nu waarheidsgetrouw zeggen dat die en die speler die en die gemodde spoiler op z'n auto heeft)
De snelheid van een persoon bepalen, wordt gereturned dmv een x, y en z
Alle bewegingen van een speler recorden (meer info)
De mogelijkheid om te controleren of een speler een andere speler kan zien (of 'ie gestreamed is)
Betere streamopties (ook autoschade gestreamed?)
Een functie om een auto volledig te herstellen (vehiclehealth, schade en banden)
Als je markers om gebouwen uitschakelt, en een speler wordt dan bijvoorbeeld een winkel in geforceerd, kan het gebeuren dat het standaard SA-script niet werkt. Daarom komt er een nieuwe functie om de server te laten weten dat een speler in een bepaalde winkel is, zodra de scripts (zoals dingen kopen) alsnog zullen werken.
Hey,
Met de nieuwe versie van SA-MP onderweg, is het natuurlijk wel leuk om te weten wat er nou eigenlijk aan zit te komen. Daarom maak ik hier een kort lijstje met nieuwe dingen in SA-MP 0.3.
Voor meer informatie, zie ook de wikipage over 0.3
Ik kan niet wachten