S-te-Fan Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 (bewerkt) Napoleon: Total War Ontwikkelaar: The Creative Assembly Uitgever: Sega Genre: RTW/TBS Platform: PC Aantal Spelers: onbekend Release: Februari 2010 Demo: Nee Een nieuwe Total War game zo snel aangekondigd na een andere! Napoleon: Total War moet de perfectie worden van Empire: Total War die eigenlijk nooit is afgemaakt en vol zat met bugs en fouten. CA wil het nu goed doen met deze game die in Februari 2010 uit zal komen (waarschijnlijk wordt hij weer uitgesteld maar dat boeit niet, beter een goede game dan een afgerafelde zoals Empire). Napoleon: Total War website, screenshots en trailer IGN Preview Napoleon: Total War™ is the new chapter in the critically acclaimed Total War series and opens up a new narrative layer to the genre-defining franchise. From the early Italian campaign to the Battle of Waterloo, Napoleon covers two decades of relentless battles, a backdrop of a world in flames against which the story of an extraordinary military career unfolds.Whether you play as the legendary General or against, the outcome of war can never be guaranteed. The course of history relies on your ability to lead your troops through the most intense battles as never seen before in a Total War game. The genre-defining franchise brings Napoleon to life: Napoleon: Total War defines a new standard within the genre with exciting characters and a cinematic narrative, mind-blowing battle sequences and an unrivalled mix of turn-based and real-time strategy. Three new episodic campaigns: Take command and lead your armies on land and sea over three campaigns: Italy, Egypt and Mastery of Europe. The seamless mix of objective-based missions and sandbox experience makes this the most complete Total War experience to date. Cutting-edge multiplayer: Napoleon features fully integrated multiplayer modes and a complete set of online functionalities: Steam achievements, gameplay bonuses, uniform editor and voice communications. All new Napoleonic battles and units: Advanced weaponry enables new tactical options and even more exciting real-time battles on an epic scale, while the highly detailed environments and improved battlefield buildings guarantee a realistic recreation of famous historical battles. Hopelijk wordt de diplomatie en AI drastisch verbeterd. Het spel draait op een verbeterde engine van E:TW. Dit is een Stand-Alone game en geen uitbreiding. Bewerkt: 19 augustus 2009 door stefaneke Reageren
FireFighter Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 (bewerkt) Ik houd van de oorlogen in de 17 - 18e eeuw, dus dit is top! Ik ga dit zeker in de gaten houden! Alleen hoop ik dat de systeemeisen niet nóg zwaarder word, want ik zou hem graag op mijn huidige ''dual core 1.8 GHz'' willen spelen... En ik hoop ook zeker niet dat het weer op dat (...) programma STEAM gaat lopen.. Maar, na alles wat er fout is aan Empire: Total War, ben ik zeer benieuwd naar deze game! Trailer Ik heb net even zitten te zoeken op de gamesite www.insidegamer.nl, en ik kwam een trailer tegen van Napoleon: Total War. Ik heb de trailer bekeken en ik was zéér tevreden, ik heb hem nou al twee keer gezien. De animaties e.d zijn buitengewoon top. Het enige wat er mis was, is dat er in het begin van de trailer, wanneer Napoleon tevoorschijn komt, hij ene beetje schokt, maar daarmee houd het ook op wat betreft slechte dingen. Bekijk hier de trailer! Bewerkt: 19 augustus 2009 door FireFighter Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 Ik vrees dat de campagne een beetje zoals Alexander Total war wordt, dat je alleen maar moet veroveren dus niet dat je gewoon lekker rustig een Economisch rijk kan opbouwen waar ik juist van houdt. Reageren
FireFighter Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 (bewerkt) Ik vrees dat de campagne een beetje zoals Alexander Total war wordt, dat je alleen maar moet veroveren dus niet dat je gewoon lekker rustig een Economisch rijk kan opbouwen waar ik juist van houdt. Nou, vanaf Medieval II: Total War is de campagne gericht op zowel veroveren,verdedigen en je rijk onderhouden/vergroten. Alexander: Total War is iets van een tijd geleden, dus ik denk niet dat ze nu specifiek voor veroveren/verdedigen gaan, aangezien je rijk onderhouden en opbouwen, wat in de andere Total Wars een succes in mijn ogen was, laten vallen. Maar we kunnen pas echt oordelen als we meer informatie krijgen, dus nog even wachten. Bewerkt: 19 augustus 2009 door FireFighter Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 19 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 Dit wordt niets zoals Alexander, Er komen 3 campaignes, 1 in Italië 1 in het midden oosten en 1 met heel Europa. Alexander was inderdaad een en al blitzkrieg, maar hier krijg je de kans om je rijk op te bouwen en dingen langzaam te doen. Maar je kan ook het op een andere manier doen. Reageren
FireFighter Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 Dit wordt niets zoals Alexander, Er komen 3 campaignes, 1 in Italië 1 in het midden oosten en 1 met heel Europa.Alexander was inderdaad een en al blitzkrieg, maar hier krijg je de kans om je rijk op te bouwen en dingen langzaam te doen. Maar je kan ook het op een andere manier doen. Dat is inderdaad zo, stefaneke. Ik zit hier nu al met smart te wachten op de game! Ik ben gewoon aan het wegrotten, . Maar laten we eerst eens wachten tot we meer informatie hebben voordat we in het wilde weg goede en slechte dingen gaan zeggen over Napoleon: Total War. Reageren
Ophion Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 Deze moet ik tegen die tijd dan ook maar weer aan mijn verzameling toevoegen! Reageren
commando Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 lijkt me wel een leuke game Reageren
Nissan Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 Ik hoop dat ze ooit ook nog eens een Console versie gaan maken. Ik heb een bloedhekel aan die systeemeisen de hele tijd . Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 28 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 Ik hoop dat ze ooit ook nog eens een Console versie gaan maken. Ik heb een bloedhekel aan die systeemeisen de hele tijd . Nou nee, de huidige engine is voor de PC geprogrammeerd en naar de console converteren? Ondoenbaar. En hoe wil je zo'n game als Total War spelen op een console? Reageren
Nissan Geplaatst: 30 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2009 Op de PS3 kun je draadloos een toetsenbord gebruiken. Op die manier . Reageren
wupie Geplaatst: 30 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2009 Op de PS3 kun je draadloos een toetsenbord gebruiken. Op die manier . Maar waar wil je dat dan laten. Met een vomputer speel je meestal op een bureu en daar kan dan mooi ook een toetsenbord en een muis liggen maar een op een PS3 speel je meestal op je bed/ bank dus daar heb je dan niet iets plat om dat toetsenbord en de muis op te leggen. Reageren
Nissan Geplaatst: 30 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2009 Mensen gaan verschillend zitten/liggen. Ligt er maar net aan wat voor game ze spelen. Als je voor een game een toetsenbord nodig hebt, zorg je voor iets waar je je toetsenbord kan gebruiken . Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 12 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 september 2009 De hardware van de PS3 kan dit spel niet eens aan. Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 12 september 2009 Rapport Geplaatst: 12 september 2009 Ziet er leuk uit. Alleen die vorige Total War's waren heel erg bugged. Als deze game bugged is als die andere. Dan is echt voorbij met Total War. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.