Jump to content
Posted
comment_1452508

Hey,

Ik speel sinds kort NFS Carbon, en heb al zeer veel beloningskaarten. Moet er nog een paar van achtervolgingen enzovoorts. Maar nu heb ik een probleem: Ik weet niet hoe ik geflitst kan worden met 305 en 321 km/h. Heb je daarvoor een speciale track en auto nodig??? Want ik rijd steeds nét geen 300 km/h. Ik zou het enorm jammer vinden als ik de hele game uitspeel op die 2 kaarten na dan.

Groeten,

Indycar series

Featured Replies

comment_1452540
Hey,

Ik speel sinds kort NFS Carbon, en heb al zeer veel beloningskaarten. Moet er nog een paar van achtervolgingen enzovoorts. Maar nu heb ik een probleem: Ik weet niet hoe ik geflitst kan worden met 305 en 321 km/h. Heb je daarvoor een speciale track en auto nodig??? Want ik rijd steeds nét geen 300 km/h. Ik zou het enorm jammer vinden als ik de hele game uitspeel op die 2 kaarten na dan.

Groeten,

Indycar series

Door te draggen achter een teammaat laat je toe enorme snelheiden te halen,

dit is de enige manier die ik weet, veel succes ;) .

• Author
comment_1460527
Hey,

Groeten,

Indycar series

Door te draggen achter een teammaat laat je toe enorme snelheiden te halen,

dit is de enige manier die ik weet, veel succes ;) .

Bedankt man, het is me eindelijk gelukt. Haalde meteen 339 km/h.