Jump to content
Geplaatst:
comment_1452825

Ik weet dat in gta IV de autoschade heel erg realistisch is. Maar hoe kapot kunnen die auto's eigenlijk? Vertel hieronder hoe erg jij wel eens een auto kapot hebt gemaakt in gta IV. Maar wel zo dat de auto nog niet ontplofte.

Mijn verhaal: Ik was een keer aan het rommelen met een rocketlauncher en toen knalde de raket tegen een muur waar vlakbij een auto stont. De hele achter zijkand was helemaal plat. En hij onplofte niet :bonk:

En ik had een keer dat ik met een politie auto crashte en hij ontplofte niet maar de sirene deden het niet meer zo lekker zoals het hoorde te gaan :D

• Reacties 126
  • Bezichtigingen 13.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_1695109

Hoe krijgen jullie dat toch zo erg ingedeukt en naar de klote geholpen ? :puh:

Ik probeer zo slecht mogelijk rond te rijden, Maar dat helpt bij mij echt niet, Zelfs dan rij ik nog best netjes. :schater:

Je moet een keer de schommel-glitch proberen. Gegarandeert dat je hem ook zo krijgt. Moet je wel steeds een beetje geluk bij hebben.

Geplaatst:
comment_1695138

Hoe krijgen jullie dat toch zo erg ingedeukt en naar de klote geholpen ? :puh:

Ik probeer zo slecht mogelijk rond te rijden, Maar dat helpt bij mij echt niet, Zelfs dan rij ik nog best netjes. :schater:

Je moet een keer de schommel-glitch proberen. Gegarandeert dat je hem ook zo krijgt. Moet je wel steeds een beetje geluk bij hebben.

Ja die 'schommel-glitch' heb ik zelf ook al een aantal keer uitgeprobeerd, Maar zo extreem als sommige plaatjes hier heb ik het zelf nog nooit gehad. :clown:

Maar die 'schommel-glitch' is wel lachen om te doen enzo. :puh:

Geplaatst:
comment_1695163

Hoe krijgen jullie dat toch zo erg ingedeukt en naar de klote geholpen ? puh2.gif

Ik probeer zo slecht mogelijk rond te rijden, Maar dat helpt bij mij echt niet, Zelfs dan rij ik nog best netjes. schater.gif

Ja die 'schommel-glitch' heb ik zelf ook al een aantal keer uitgeprobeerd, Maar zo extreem als sommige plaatjes hier heb ik het zelf nog nooit gehad. clown.gif

Maar die 'schommel-glitch' is wel lachen om te doen enzo. puh2.gif

Je moet een Fire Truck en een Explosive Shotgun gebruiken :7

Werkt veel beter :7

Geplaatst:
comment_1695187

Ik vind het wel spijtig dat er geen schade te zien is bij motors :N behalve rook en vuur...

Precies, Het maakt ook niet uit hoe hard je met je motor ergens tegen aanrijd, Of op welke manier je met je motor crasht, Messchien is dit expres gedaan.

Want als je 1 harde klap zou oplopen zou je waarschijnlijk meteen niet meer verder kunnen rijden, Of zoiets ?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.