Jump to content
Geplaatst:
comment_1452825

Ik weet dat in gta IV de autoschade heel erg realistisch is. Maar hoe kapot kunnen die auto's eigenlijk? Vertel hieronder hoe erg jij wel eens een auto kapot hebt gemaakt in gta IV. Maar wel zo dat de auto nog niet ontplofte.

Mijn verhaal: Ik was een keer aan het rommelen met een rocketlauncher en toen knalde de raket tegen een muur waar vlakbij een auto stont. De hele achter zijkand was helemaal plat. En hij onplofte niet :bonk:

En ik had een keer dat ik met een politie auto crashte en hij ontplofte niet maar de sirene deden het niet meer zo lekker zoals het hoorde te gaan :D

• Reacties 126
  • Bezichtigingen 13.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1699772

ik heb ook wat zitte klooien met die Schommel glitch.

de uitslagen zijn:

Wel een lastige site om plaatjes fullscreen te zien, het duurt iets te lang... :cab:

Die oranje Infernus is wel leuk! Of is het een Bullet GT? Hij is al zo vervormt...

Bij mij gaat het naar fulscreen gaan niet zo sloom, juist snel:D

maar ik denk dat het aan de computer ligt, deze is spiksplinternieuw :D

Ik weet dat ik ga muggenziften dus dit komt in een spoiler:

Nou ik bedoelde niet zozeer de snelheid van je pc of de internetsnelheid, maar de functionele snelheid. Heel functioneel is met een klik op de foto direct fullscreen/heel groot vergroten.

Bij jouw plaatje klik je, beland je op een site en moet je nog zeker 1 seconde zoeken naar de fullscreen knop, die je dan ook weer moet inklikken.

En hop daar heb je weer 2 nieuwe internetvensters/tabbladen open...

Dat is 4 keer klikken om 1 plaatje wat groter te zien, en ruim 3 seconden tijdverlies.

Bij een plaatje van imageshack klik je 1 keer, en wordt het plaatje in je post zelf vergroot. :cya:

Bewerkt: door jvj

Geplaatst:
comment_1700438

Ik heb ook nog een, paar keer tegen mensen en autos aangereden en gebotst en nog wat van die schommel-glitch:

ivglitche.jpg

Alleen lukt die schommel-glitch niet goed :(

EDIT: me hoofd stak uit de auto :S

Bewerkt: door grandtheftauto...

Geplaatst:
comment_1700539

Ik heb ook nog een, paar keer tegen mensen en autos aangereden en gebotst en nog wat van die schommel-glitch:

Alleen lukt die schommel-glitch niet goed boos.gif

Zonde van die Patriot.

Ik reed laatst op volle snelheid met een Cavalcade FXT en ik slipte tegen een boom aan.

toen ik echter die boom raakte ''glitchte'' De FXT nogal waardoor mijn bijde achterbanden het chassis waren ingedrukt :7

Geplaatst:
comment_1700721

Alleen lukt die schommel-glitch niet goed boos.gif

Zonde van die Patriot.

Ja vind ik ook, maar nu kan ik het beter :D

Geplaatst:
comment_1700809

Net bij een missie in The Ballad of Gay Tony, was het volgensmij 'Going Deep'. Ik moest van dat eiland in het oosten naar Algonquin rijden, maar ik was een beetje moe (irl dan). Dus toen botste ik tegen diverse auto's, met ook nog best hoge snelheid, ik vloog 2 keer over de kop, kwam tegen alle kanten van de brug, en toen rookte mn auto, terwijl hij half ingedeukt was en al het glas eruit was. Maar ik kon nog aankomen op de plek voordat hij in brand vloog :D

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1707733
toen me auot niet meer wou starte

Dan bel je 911

En daarna moet je er vandoor "rennen" icon_mrgreen.gif

Dit bericht is compleet off-topic.

Gelieve alleen iets te posten als het met de swingset/Autoschade te maken heeft.

• 2 weken later...
  • 3 weken later...
  • 2 maanden later...
Geplaatst:
comment_1760091
toen me auot niet meer wou starte

Dan bel je 911

Wat doen ze dan ? of start door een willekeurig telefoontje je motor weer ? en een tweede vraag van mij is of je ook weer net zoals in SA de benzinetank kan raken en zo ja waar zit die dan ?

Geplaatst:
comment_1760099

Wat doen ze dan ? of start door een willekeurig telefoontje je motor weer ? en een tweede vraag van mij is of je ook weer net zoals in SA de benzinetank kan raken en zo ja waar zit die dan ?

Een willekeurig telefoontje (hoeft zelf geen bestaand nummer te zijn) zal je motor terug doen starten ja. :)

En voor zover ik weet is er niet zoiets als een benzinetank in GTA IV.

Bewerkt: door Hanneswasco

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.