Geplaatst: 19 augustus 200915 jaren comment_1452899 Hoi, Als je alle missies van Stevie's Car Thefts hebt gedaan kun je daar altijd auto's naartoe brengen en daar krijg je dan geld voor mijn vraag is: hoeveel geld krijg je? bijv. hoeveel voor Super GT en bijv. hoeveel voor Faggio
Geplaatst: 19 augustus 200915 jaren comment_1452901 Hoi,Als je alle missies van Stevie's Car Thefts hebt gedaan kun je daar altijd auto's naartoe brengen en daar krijg je dan geld voor mijn vraag is: hoeveel geld krijg je? bijv. hoeveel voor Super GT en bijv. hoeveel voor Faggio Gewoon. Geld. Hoeveel ze waard zijn. Als je cheats hebt moet je elke keer een Comet cheaten en in de garage doen. Krijg je veel geld
Geplaatst: 19 augustus 200915 jaren comment_1452903 Ik weet het niet, me gta is naar de klote Maar hoezo?? Wil je een beetje geld verdienen..? Edit#: Kan je het ook niet zelf ontdekken? Bewerkt: 19 augustus 200915 jaren door coolnniek9
Geplaatst: 19 augustus 200915 jaren Auteur comment_1452906 Hoi,Als je alle missies van Stevie's Car Thefts hebt gedaan kun je daar altijd auto's naartoe brengen en daar krijg je dan geld voor mijn vraag is: hoeveel geld krijg je? bijv. hoeveel voor Super GT en bijv. hoeveel voor Faggio Gewoon. Geld. Hoeveel ze waard zijn. Als je cheats hebt moet je elke keer een Comet cheaten en in de garage doen. Krijg je veel geld Krijg je dan evenveel als je ze eerder voor stevie hebt gevonden? That Sounds Like Money To Me
Geplaatst: 19 augustus 200915 jaren comment_1452909 Hoi,Als je alle missies van Stevie's Car Thefts hebt gedaan kun je daar altijd auto's naartoe brengen en daar krijg je dan geld voor mijn vraag is: hoeveel geld krijg je? bijv. hoeveel voor Super GT en bijv. hoeveel voor Faggio Gewoon. Geld. Hoeveel ze waard zijn. Als je cheats hebt moet je elke keer een Comet cheaten en in de garage doen. Krijg je veel geld Krijg je dan evenveel als je ze eerder voor stevie hebt gevonden? That Sounds Like Money To Me Ja. En als je cheats gebruikt veel meer geld. Want nu breng je elke keer een sport auto.
Geplaatst: 19 augustus 200915 jaren comment_1452911 Hoi,Als je alle missies van Stevie's Car Thefts hebt gedaan kun je daar altijd auto's naartoe brengen en daar krijg je dan geld voor mijn vraag is: hoeveel geld krijg je? bijv. hoeveel voor Super GT en bijv. hoeveel voor Faggio Gewoon. Geld. Hoeveel ze waard zijn. Als je cheats hebt moet je elke keer een Comet cheaten en in de garage doen. Krijg je veel geld Krijg je dan evenveel als je ze eerder voor stevie hebt gevonden? That Sounds Like Money To Me De auto's in de "zijmissie's" voor Stevie leveren veel meer op, als je graag wilt weten hoeveel elk voertuig waard is kijk je ophttp://gta.wikia.com/wiki/Vehicles_in_GTA_IV hier staat bij vele voertuigen de waarde die je krijgt bij Stevie na inlevering.
Geplaatst: 19 augustus 200915 jaren comment_1452944 Hoi,Als je alle missies van Stevie's Car Thefts hebt gedaan kun je daar altijd auto's naartoe brengen en daar krijg je dan geld voor mijn vraag is: hoeveel geld krijg je? bijv. hoeveel voor Super GT en bijv. hoeveel voor Faggio Gewoon. Geld. Hoeveel ze waard zijn. Als je cheats hebt moet je elke keer een Comet cheaten en in de garage doen. Krijg je veel geld Krijg je dan evenveel als je ze eerder voor stevie hebt gevonden? That Sounds Like Money To Me Nee, het is minder. Volgens mij is het maximum bij de Car thefts zelf 34000 ofzo voor een Infernus schadeloos, en nog een auto. Na deze thefts leveren deze wagens schadeloos nog net 10000 op of zoiets.
Geplaatst: 19 augustus 200915 jaren comment_1452955 Nee, het is minder. Volgens mij is het maximum bij de Car thefts zelf 34000 ofzo voor een Infernus schadeloos, en nog een auto. Na deze thefts leveren deze wagens schadeloos nog net 10000 op of zoiets. De Infernus is slechts 9000$ waard zonder schrammetje . @EOTR onder mij: Daarvoor zou ik hier een kijkje nemen http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=100419 Bewerkt: 19 augustus 200915 jaren door Hearv94
Geplaatst: 19 augustus 200915 jaren comment_1453016 Dat komt ook omdat die auto's die je voor stevie moet gaan halen zeldzaam zijn en iets speciaal hebben.
Hoi,
Als je alle missies van Stevie's Car Thefts hebt gedaan kun je daar altijd auto's naartoe brengen en daar krijg je dan geld voor mijn vraag is: hoeveel geld krijg je?
bijv. hoeveel voor Super GT
en bijv. hoeveel voor Faggio