Geplaatst: 19 augustus 200915 jaren comment_1452925 Help om me computer open te maken! Mijn computer is vast genageld ... Ik heb deze computer. Ik wil echt me PC schoonmaken, maar hoe maak ik die nagels los. Als jullie niet snappen wat ik bedoel dan maak ik ff een foto met me mobiel en die upload ik dan wel
Geplaatst: 19 augustus 200915 jaren comment_1452935 Dan zit er niks anders op dan ze er uit te boren (als het zulke ronde nageltjes zijn). Zitten er aan de andere kant dan geen schroeven?
Geplaatst: 19 augustus 200915 jaren comment_1452936 volgens mij kan je hem gewoon losschuiven. de wand bedoel ik Bewerkt: 19 augustus 200915 jaren door wesley123
Geplaatst: 19 augustus 200915 jaren comment_1452966 volgens mij kan je hem gewoon losschuiven.de wand bedoel ik Ik had laatst ook een Dell die open moest, ik zoeken naar schroefjes: alleen van die nagels, toen bleek dat er een speciaal hendeltje (nouja, hendel) waarmee je de zijwant kon openmaken, ik zal als ik jou was even goed zoeken!
Geplaatst: 19 augustus 200915 jaren Auteur comment_1452978 Ja, er zitten wel gwn schroeven die je kan losdraaien, maar aan die schroeven zit me hardware vast, zoals me FANS enz. Dit is de wand ( Zonder nagels ) Ja, er zitten wel gwn schroeven die je kan losdraaien, maar aan die schroeven zit me hardware vast, zoals me FANS enz. Edit# En IDD, De nagels zijn (klein) en rond. Bewerkt: 19 augustus 200915 jaren door coolnniek9
Geplaatst: 19 augustus 200915 jaren comment_1452998 Ja, er zitten wel gwn schroeven die je kan losdraaien, maar aan die schroeven zit me hardware vast, zoals me FANS enz.Dit is de wand ( Zonder nagels ) --KNIP-- Edit# En IDD, De nagels zijn (klein) en rond. Die gouden aan de rechterkant, op de 2e foto lijkt me de goede (rood). Ook omdat er zo'n lipje (blauw) op zit om de zijwand eraf te halen: Bewerkt: 19 augustus 200915 jaren door RoL0
Geplaatst: 19 augustus 200915 jaren Auteur comment_1453003 Ja, er zitten wel gwn schroeven die je kan losdraaien, maar aan die schroeven zit me hardware vast, zoals me FANS enz.Dit is de wand ( Zonder nagels ) Ja, er zitten wel gwn schroeven die je kan losdraaien, maar aan die schroeven zit me hardware vast, zoals me FANS enz. Edit# En IDD, De nagels zijn (klein) en rond. Die gouden aan de rechterkant, op de 2e foto lijkt me de goede. Ook omdat er zo'n lipje op zit om de zijwand eraf te halen: ooooowjaaaaa Ty, ik haal ff me PC van de stroom af. Als het lukt bedankt !!!!
Geplaatst: 19 augustus 200915 jaren Auteur comment_1453129 Het werkt!!! Kijk eens!! Wooho, thanks ^_^ #Edit: Ik moest me voorkant eraf halen omdat me wand er ook aan vast zat Bewerkt: 19 augustus 200915 jaren door coolnniek9
Geplaatst: 21 augustus 200915 jaren comment_1455003 tjah, dat heb je vaak met die pc's waarvan je het eruit moet schuiven ^^
Help om me computer open te maken!
Mijn computer is vast genageld ...
Ik heb deze computer.
Ik wil echt me PC schoonmaken, maar hoe maak ik die nagels los.
Als jullie niet snappen wat ik bedoel dan maak ik ff een foto met me mobiel en die upload ik dan wel