Jump to content
Geplaatst:
comment_1453629

Hai allemaal

Ik heb een paar vragen over goede auto's in NFS Prostreet.

Op dit moment heb ik 3 auto's:

BMW M3 393PK gebruik ik voor Grip.

Pontiac GTO 387PK voor Driften.

Dodge Charger 830PK voor Drag.

EVO IX 679PK Voor Speed.

Ik wil een andere drag auto want ik zit nu elke keer vast in de 5de versnelling en dan overhit mn wagen en hij wilt dan niet meer sneller. Weet iemand een manier om nog een 6de versnelling te krijgen of een andere goede dragwagen? Ik heb 2 gratisauto kaarten en 210.000geld. Ik dacht zelf een van de kaarten te bewaren voor de Zonda aangezien die 741.000 kost en de andere kaart te gebruiken voor een (eventueel) andere dragauto.

Even de vragen op een rijtje:

1. Hoe kan ik de 6de versnelling krijgen bij de Dodge Charger?

2. Wat is een (eventueel) andere goede dragauto met 6 versnellingen?

EDIT: Ik heb nu een Supra gewonnen, kan ik die gebruiken voor drag?

:cya:

Bewerkt: door Djmaddox

• Reacties 38
  • Bezichtigingen 3.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1457481
Maken 4wielaandrijving auto's ook wheelies?

Nee.

Die zijn eerder gebouwd voor Grip en Drag.

Aangezien de kracht over alle wielen word verdeeld schiet een 4WD voorruit zonder een wheelie.

Bewerkt: door Eddie Low

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1458141

Nee.

Aangezien de kracht over alle wielen word verdeeld schiet een 4WD voorruit zonder een wheelie.

Dat is nu dan mooi. Dan koop ik (denk ik) een lamborghini voor drag en mn supra die doet nu wheelies van 410 meter op een 400 meter baan. Verder heb ik ook een Zonda gekocht met alles niv 4 die ik gebruik voor speed. :)

Of heeft iemand anders nog tips voor een ubersnelle nietwheeliemakende auto voor drag?

Bewerkt: door Djmaddox

Geplaatst:
comment_1458171

Nee.

Dat is nu dan mooi. Dan koop ik (denk ik) een lamborghini voor drag en mn supra die doet nu wheelies van 410 meter op een 400 meter baan. Verder heb ik ook een Zonda gekocht met alles niv 4 die ik gebruik voor speed. :)

Of heeft iemand anders nog tips voor een ubersnelle nietwheeliemakende auto voor drag?

Nissan GT-R Prototype.

Is 4WD en je haalt er met alles niv 4 1028 PK uit.

Bovendien haal je daarmee de 400 M in 5 á 6 seconden.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1458175
Nissan GT-R Prototype.

Nou, dat is dan mooi! :)

Maar kan ik mn evolution ix, skyline, viper of GTO(de nieuwe) nog ergens voor gebruiken?

Geplaatst:
comment_1458836
Nissan GT-R Prototype.

Nou, dat is dan mooi! :)

Maar kan ik mn evolution ix, skyline, viper of GTO(de nieuwe) nog ergens voor gebruiken?

Je Skyline kan je eventueel gebruiken voor Speed. Met alles Niveau 4 rijd je de hele baan lang wel 400 Kmp /h

Je Evolution IX kan je gebruiken voor Drift, Alleen weet ik niet of hij FWD, RWD, of 4WD is.

Je Viper kan je als reserve auto gebruiken voor Grip.

En de GTO kan je als Reserve voor Wheelie-Wedstrijd gebruiken.

• 5 weken later...
Geplaatst:
comment_1491888

Weet iemand hoe ik een extra versnelling op mijn chevelle ss krijg? Hij heeft namelijk 500pk, en maar 4 versnellingen. Ik win wel, maar vaak blaas ik mijn motor op. Weet iemand hoe het moet, ik heb al veel geprobeerd.

Geplaatst:
comment_1491914
Weet iemand hoe ik een extra versnelling op mijn chevelle ss krijg? Hij heeft namelijk 500pk, en maar 4 versnellingen. Ik win wel, maar vaak blaas ik mijn motor op. Weet iemand hoe het moet, ik heb al veel geprobeerd.

Een drivetrain upgrade installeren.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.